10:16 , 1401/5/10
کد خبر: 000014693
بازدید: 1196
11 روش مهم برای دریافت بک لینک طبیعی

بک لینک عامل بسیار مهمی در کار سئو است. از لینک های سایت شما که در سایت های دیگر قرار می گیرد برای ارتقای سایت شما استفاده می شود. به لطف این لینک ها، گوگل شما را به عنوان یک سایت محبوب تر می بیند و رتبه شما را افزایش می دهد.

بک لینک چیست؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، بک لینک عامل بسیار مهمی در کار سئو است. از لینک های سایت شما که در سایت های دیگر قرار می گیرد برای ارتقای سایت شما استفاده می شود. به لطف این لینک ها، گوگل شما را به عنوان یک سایت محبوب تر می بیند و رتبه شما را افزایش می دهد.

بک لینک طبیعی چیست؟

به عبارت ساده، پیوندهای طبیعی زمانی شکل می‌گیرند که سایر وب‌مسترها، وبلاگ‌نویسان یا صاحبان وب‌سایت‌ها به محتوای شما (وبلاگ‌ها، تصاویر، محصولات، ویدیوها و غیره) لینک می‌دهند زیرا فکر می‌کنند برای خوانندگانشان مفید است و به وب‌سایت یا صفحه‌شان ارزش می بخشد.

بک لینک طبیعی به چه معناست؟

بک لینک طبیعی به بک لینک هایی اطلاق می شود که بدون خرید بسته های بک لینک موفق به دریافت آنها شده اید. به طور خلاصه، بازدیدکننده ای که روی بک لینک دریافتی شما کلیک می کند، پس از ورود به سایت شما احساس فریب نمی کند و معتقد است که شما واقعاً شایسته آن بک لینک هستید.

بهترین روش ها برای گرفتن بک لینک سازی طبیعی - سئوی فنی

نحوه دریافت بک لینک طبیعی

بک لینک طبیعی پیوندی است که به صورت ارگانیک اتفاق می افتد (به راحتی توسط شرکت شما ایجاد نمی شود). برخی از استراتژی های دریافت بک لینک که می توانید برای دریافت بک لینک طبیعی اعمال کنید به شرح زیر است.

  1. لینک های خراب را بازیابی کنید
  2. انتشار اینفوگرافیک
  3. استفاده از مقالات مهمان
  4. منابع رقبای خود پیدا کنید
  5. نوع محتوای خود را اعلام کنید
  6. مراجع را بنویسید
  7. یافتن محتوای باکیفیت و به روز
  8. دریافت بک لینک با ساخت اپلیکیشن موبایل
  9. بارگذاری مطالب در سایت با فرمت PDF
  10. دریافت بک لینک با کامنت ها
  11. با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان برجسته ارتباط برقرار کنید

با استفاده از روش های گفته شده می توان بک لینک های باکیفیت و طبیعی دریافت کرد. اولیت دریافت بک لینک طبیعی، یافتن مطالب با کیفیت و به روز است. هرچه مطالب جدیدتر و به روزتر باشد، حجم جستجوی سایت افزایش پیدا می کند. 

با این حال، تعریف بک لینک "طبیعی" ممکن است برای بسیاری مبهم به نظر برسد. با توجه به اینکه Matt Cutts بهترین مثال برای توصیف بک لینک های طبیعی است که به گفته آنها "بهتر از غیرطبیعی بودن" هستند، واقعاً نمی توانید کارشناسان سئو را برای تفسیر متفاوت این اصطلاح سرزنش کنید. یک فرض منطقی این است که اگر بتوانید محتوایی ایجاد کنید که به اندازه کافی قانع کننده و مرتبط باشد تا افراد را برای برقراری ارتباط ترغیب کند، کار با لینک سازی طبیعی تمام شده است. با این حال، حتی بهترین محتوا نیز اگر به صورت استراتژیک توزیع نشود، می تواند برای همیشه از چشمان هدف پنهان بماند. اکنون، اینکه آیا چنین رویکردی باید در رابطه با لینک های طبیعی اتخاذ شود یا خیر، موضوعی است که در محافل سئو مورد بحث است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید