10:23 , 1401/10/28
کد خبر: 000018905
بازدید: 1277
کدام مناطق فردا و پس فردا اینترنت ندارند؟

 براساس آخرین تصمیمات اخذ شده قرار است اینترنت در روزهای برگزاری کنکور به صورت نقطه‌ای قطع شود.

به گزارش خبرنگار فناوری ایونا، به گفته مسئولان برگزار کننده کنکور تنها راهکار جلوگیری از تقلب در بین برخی از داوطلبان که با رشد شبکه های مجازی و وسایل الکترونیکی و ابزارهای هوشمند رواج یافته می تواند تضمینی برای امنیت این امتحان سرنوشت ساز کنکوری ها باشد.

روشی که با مطرح شدن آن از سوی مسئولین با حواشی بسیاری همراه شد، چرا که درخواست شده بود اینترنت را به صورت کامل برای همه مردم در کشور در زمان برگزاری کنکور قطع کنند و علت آن را این گونه اعلام کردند که در سال های گذشته گرچه اینترنت به صورت نقطه ای در برخی نقاط کشور قطع شده بود اما با این حال توانسته بودند از آنتن های دیگر کمک بگیرند و به اینترنت وصل شوند.

بیشتر بخوانید: فیلم رقص ناصر الدین شاه قاجار و معشوقه محبوبش!

با نزدیک شدن زمان برگزاری کنکور برای فردا پنجشنبه 29 و جمعه 30 دیماه این سوال از سوی مردم پرسیده می شود که بالاخره تصمیم نهایی چه شد؟ در این رابطه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: که با قطع سراسری اینترنت مخالف هستم. چرا که اینترنت همانند هوا می ماند و به تمام زندگی مردم وابسته، پس نمیتوان آن را قطع کرد؛ بنابراین درخواست سازمان سنجش نیز در این زمینه پس از بررسی مشروط بر این شد که صرفا در محدوده حوزه های امتحانی و فقط اینترنت همراه آن هم با اطلاعات قبلی باشد.

همچنین برای افرادی که در این منطقه حضور دارند قبل از قطع شدن اینترنت پیامکی به آنها ارسال می شود تا آمادگی داشته باشند و صرفا هم در ساعت برگزاری کنکور این امر به صورت خیلی محدود انجام می شود.

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید