17:45 , 1401/12/26
کد خبر: 000022017
بازدید: 1290
کارت های بانکی جایگزین کارت سوخت می شوند؟

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بر لزوم آماده شدن زیرساخت ها برای استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، جلیل سالاری در این باره توضیح داد: لازم است زیرساخت های لازم در سامانه هوشمند سوخت فراهم شوند تا افراد به هنگام مراجعه به جایگاه های سوخت بتوانند همزمان با کشیدن کارت بانکی اعتبار خود را نیز ببینند که احتمالا این طرح در آینده بطور آزمایشی عملیاتی خواهد شد.

سالاری در عین حال گفت: البته در خصوص استفاده از سیستم کارت بانکی برای تخصیص سهمیه سوخت، مباحث امنیتی و قضایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه درسال جاری 3.9 میلیون کارت سوخت صادر شده این رقم را یک رکورد دانست و گفت: در حال حاضر به طور تقریبی صدور کارت سوخت ماهانه شده است  در حالیکه در ابتدای دولت در سامانه هوشمند سوخت شاهد حملات سایبری بودیم و تنها 9 هزار موجودی کارت داشتیم.

بیشتر بخوانید:

قیمت سیب و پرتقال در میادین میوه و تره بار اعلام شد

اظهارات امام جمعه تهران درباره دلار 100 هزار تومانی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به مردم توصیه کرد تا حد ممکن به هنگام سوخت گیری از کارت های سوخت شخصی خود استفاده کنند هرچند که اگر فردی کارت به همراه نداشته باشد هم می تواند از کارت های سوخت جایگاه استفاده کند.

سالاری همچنین از راه اندازی سامانه‌ای خبر داد که با آن افراد پس از جا گذاشتن کارت سوخت خود در جایگاه، می توانند آن را پس بگیرند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید