10:06 , 1401/12/23
کد خبر: 000021828
بازدید: 1489
کارآفرینی یعنی سرمایه گذاری بر نیروی انسانی درست و خلاق

دکتر کریمی تفرشی گفت: امروز تعریف جدید کارآفرینی سرمایه گذاری روی نیروی انسانی درست و بجاست و باید صاحبان صنایع روی خروجی دانشگاه ها سرمایه گذاری کنند.

کارآفرینان مدیران خوش بین و امیدواری هستند که با ویژگی خودباوری، اعتماد به نفس و توان برنامه ریزی و تفکر استراتژیک، اعتقادی به خوش شانسی و یا بدشانسی در زندگی ندارند و بی شک بزرگترین سرمایه های یک مجموعه را حضور کارکنان و کارگران می دانند. مدیران موفق و خلاقی که براساس مدیریت صحیح و اصولی فعالیت دارند.

دکتر مهدی کریمی تفرشی، رییس هیات مدیره مجتمع صنایع غذایی و کشاورزی گلها یکی از کارآفرینان خوش فکر و صاحب سبک کشورمان است که نگاه متفاوتی به کارآفرینی دارد. وی عنوان کرد همه می توانند کارآفرین باشند و یک کارآفرین اگر از چارچوب خارج شود دیگر کارآفرین معمولی نیست. بزرگانی همچون خیامی، خسروشاهی، دکتر رضا تهرانچی و ...... از میان ما رفتند و هم چنان نامشان ماندگار است و هنوز عملکرد و زحماتشان را حس می کنیم.

دکتر مهدی کریمی تفرشی، ریاست هیات مدیره مجتمع صنایع غذایی و کشاورزی گلها و کارآفرین برتر جهان اسلام توضیح داد: امروز تعریف جدید کارآفرینی سرمایه گذاری روی نیروی انسانی درست و بجاست و باید صاحبان صنایع روی خروجی دانشگاه ها سرمایه گذاری کنند. کارآفرینان عزیز کارآفرین تیم را عوض کنید و روی جوانان کشورمان سرمایه گذاری کنید، چون کارآفرینی فقط تجهیز کردن نیست.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید