12:25 , 1401/12/27
کد خبر: 000022064
بازدید: 1197
کابوس ناتمام مصدومان در لیورپول

ستاره لیورپول، به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی اروگوئه خط خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، لیورپول در چند ماه اخیر با بحران جدی مصدومیت متعدد ستاره‌هایش روبرو بوده و یکی از دلایل عدم موفقیت این تیم در این فصل هم همین موضوع عنوان شده است. 

به نظر می‌رسد که این کابوس برای لیورپول پایانی ندارد و حالا ستاره جدید این تیم در خط حمله به جمع مصدومان اضافه شده و به همین دلیل از فهرست تیم ملی کشورش برای دیدارهای دوستانه پیش رو خط خورده است.

فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کرد که نونیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیست و حالا آنها باید 20 هزار دلار جریمه پرداخت کنند چون قول داده بودند که 15 بازیکن حاضر در رقابت‎‌های جام جهانی 2022 را برای دیدار دوستانه برابر ژاپن و کره جنوبی به همراه داشته باشند. 
 

1804420


گفته می‌شود که این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در جریان دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید باید دوره درمانی را طی کند. 

یورگن کلوپ امیدوار است که مصدومیت این مهاجم اروگوئه‌ای جدی نباشد و خیلی زود بتواند به جمع بازیکنانش برگردد تا به این تیم برای رسیدن به جمع چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کمک کند. 

آنها در حال حاضر شش امتیاز با تاتنهام رده چهارمی فاصله دارند اما یک بازی از این تیم کمتر انجام داده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند این فاصله را هرچه زودتر جبران کنند.

بیشتر بخوانید: منصوریان: مافیای فوتبال نمی‌گذارند VAR به ایران بیاید

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید