09:42 , 1401/10/19
کد خبر: 000018455
بازدید: 1490
چند ترفند برای طولانی‌تر شدن رابطه جنسی

ما سعی کردیم از طریق یک درمانگر جنسی چند راه امتحان شده در بهتر کردن و طولانی تر شدن رابطه جنسی را برای شما گردآوری کنیم.

به گزارش خبرنگار سلامت ایونا، اگر رابطه جنسی شما با شوهرتان خیلی زود تمام می شود خواندن این مطلب را از دست ندهید.

ما سعی کردیم از طریق یک درمانگر جنسی چند راه امتحان شده در بهتر کردن و طولانی تر شدن رابطه جنسی را برای شما گردآوری کنیم تا بتوانید در بهبود بخشیدن به رابطه خود با همسرتان استفاده کنید.

وقت بگذارید

سعی کنید فضایی را برای همسرتان در نظر بگیرید تا از رابطه جنسی لذت ببرد. عجله، حواس پرتی یا مزاحم بودن می تواند برای همسرتان آزاردهنده باشد. برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش وقت صرف کنید. در فضایی قرار بگیرید که عمیقا حس آرامش داشته باشید.

همسرتان را لمس کنید

سعی کنید تمام بدن همسرتان را به مدت طولانی و محکم لمس کنید تا خون در بدن او گردش داشته باشد با این کار به او آرامش می دهید و وقت کافی برای لذت بردن از سکس با شما را پیدا می کند. هنگام ارگاسم همسرتان سعی کنید با او همراهی کنید تا حس بی تفاوتی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

10 نکته طلایی برای افزایش لذت جنسی

14 سوال رایج درباره مسائل جنسی

نقاط حساس را از یاد نبرید

در هنگام برقراری رابطه در ابتدا سعی کنید مناطق تحریک پذیر بدن همسرتان را از جمله گوش ها، شانه ها، گردن، داخل ران ها، داخل بازوها، پشت، باسن و پاها را لمس کنید و این کار را با فشار یا سرعت انجام دهید این لمس های سطحی حس خوشایندی را به طرف مقابل می دهد نشانه ها را دریابید و به بازخورد او برای کمک به حرکت در بدنش توجه کنید.

قبل از شروع رابطه برای اطمینان از میل به داشتن رابطه ناحیه تناسلی را لمس کنید و به آرامی شروع کنید و سپس افزایش دهید. اگر واژن خشکی دارید از یک روان کننده واژن با کیفیت بالا استفاده کنید. از همسرتان سوال کنید هنگام لمس اندام تناسلی چگونه دوست دارد او را لمس کنید.

از ابزارهای جنسی استفاده کنید

از ابزارهای جنسی هم می توانید برای به ارگاسم رسیدن همسرتان استفاده کنید. یک ویبراتور خارجی قوی روی کلیتوریس می تواند به این روند کمک کند. بسیاری از زنان بیشتر به معاشقه علاقه مند هستند تا اینکه به سرعت سکس داشته باشند.

رابطه جنسی تانتریک را تست کنید

از رابطه های مختلفی استفاده کنید. مثلا رابطه جنسی تانتریک را کشف کنید در این نوع رابطه انجام ماساژ یونی تانتریک معروف به ماساژ واژن با احساس بالا بهره ببرید. حتی اگر این رابطه هدف شما نیست اما یک رابطه عاطفی در طول رابطه جنسی را برای شما برقرار می کند.

در طول رابطه پوزیشن خود را تغییر دهید

از همسرتان بخواهید شما را راهنمایی کند و تمایلات جنسی اش را بیان کند. به این صورت رضایت عمیق و شادابی را برایتان فراهم می کند.اگر همسرتان زودانزال است از او بخواهید با انجام رابطه دهانی یا لمس نقاط حساس بدنتان و ماساژ جنسی شما را آماده کند. قبل از اینکه به زمان ارگاسم خود برسید سعی کنید پوزیشن خود را تغییر بدهید. برای اینکه زمان رابطه جنسی تان بیشتر شود تلاش کنید از تکنیک توقف استفاده کنید و مجدد رابطه را آغاز کنید این کار به طولانی تر شدن رابطه شما کمک می کند.

 

 

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید