16:46 , 1401/10/3
کد خبر: 000017649
بازدید: 3376
پیشگویی های بابا ونگا در سال 2023/ 5 فاجعه در انتظار جهان

5 پیشگویی توسط بابا ونگا معروف به نوستراداموس بالکان برای سال 2023 اعلام شده است. اگر آنچه این پیشگو که ادعا می شد از بسیاری از وقایع مهم پیش از این اطلاع داشته است، حقیقت داشته باشد، سال سخت دیگری در انتظار دنیاست...

به گزارش خبرنگار ایونا، اوراکل بلغاری، بابا ونگا، که گویا از حمله 11 سپتامبر، انتخاب اوباما به عنوان رئیس جمهور و حتی اپیدمی ویروس کرونا با پیشگویی های خود اطلاع داشت، دوباره در سطح جهانی مطرح شد.

5 پیش بینی برای سال 2023

5 پیش بینی بابا ونگا برای سال 2023 که به نوستراداموس بالکان معروف است، امروز به یکی از موضوعات مورد بحث در مطبوعات جهان و رسانه های اجتماعی تبدیل شد.

از پیشگویی های بابا ونگا که 25 سال پیش در سن 84 سالگی در سال 1996 درگذشت، متن مکتوبی باقی نمانده است، اما مردم همچنان پیش بینی های پیشگوی بلغارستانی را که تا سال 5079 برای هر سال پیش بینی می کرد، دنبال می کنند.

سال گذشته او پیش بینی کرد که زلزله و بلایا افزایش خواهد یافت.

بابا ونگا که پیش‌بینی می‌کرد سال گذشته زلزله‌ها و بلایای طبیعی افزایش پیدا می کند و کمبود آب آشامیدنی و مواد غذایی وجود خواهد داشت، تصویر چندان دلچسبی برای سال 2023 ترسیم نکرد.

1- ممکن است یک انفجار هسته ای رخ دهد

بابا ونگا که به درستی فاجعه چرنوبیل را پیش بینی کرده بود، در مورد انفجار احتمالی نیروگاه هسته ای در سال 2023 هشدار داد.

همین ماه گذشته، انفجارهای قوی در اطراف نیروگاه زاپوریژیا در اوکراین و نگرانی در مورد استفاده روسیه از سلاح هسته‌ای، این پیش‌بینی را بسیار واقعی‌تر کرده است.

2- تولدهای عادی به پایان می رسد

چشمگیرترین سناریو در میان پیش بینی های نوستراداموس بالکان، پایان تولد طبیعی انسان بود. به گفته بابا ونگا، دولت ها از تولد طبیعی انسان جلوگیری کرده و بر تولید زندگی انسان در آزمایشگاه فشار خواهند آورد. اختراعی که دانشمندان آن را "BioBag" می نامند، توانست در سال 2017 هشت بره جنین را به مدت 105 تا 120 روز پرورش دهد.

پروژه EctoLife که اخیرا معرفی شده است، نشان می دهد که رحم مصنوعی تولید می کند که می تواند جایگزین زایمان سنتی شود و در آینده نوزادان می توانند در کپسول رشد کنند.

پیشگویی بابا ونگا این دو پروژه را به ذهن کاربران شبکه های اجتماعی آورد.

3- طوفان های خورشیدی وحشتناک

بابا ونگا پیش بینی کرد که در سال 2023 زمین هدف یک طوفان مرگبار خورشیدی خواهد بود.

طوفان های خورشیدی می توانند باعث قطعی گسترده برق و قطعی ارتباطات شوند و مشکلات زیادی را ایجاد کنند.

4- آزمایشات زیستی بر روی افراد

بابا ونگا معروف همچنین پیش‌بینی می‌کرد که یک «کشور بزرگ» روی سلاح‌های بیولوژیکی بر روی انسان‌ها کار می‌کند که منجر به مرگ هزاران نفر می‌شود.

کاربران فضای مجازی تصورشان بر این است که این کشور آمریکاست.

5- راه جهان در حال تغییر است

آخرین پیشگویی سال 2023 پیشگو بلغاری این است که مدار زمین تغییر خواهد کرد.

تجربه چنین تغییری می تواند عواقب مخربی برای محیط زیست ما داشته باشد، زیرا منجر به بحران هایی مانند هوای به شدت گرم و بالا آمدن سطح دریا خواهد شد.

ivnanews.ir/feed

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید