14:23 , 1401/10/28
کد خبر: 000018929
بازدید: 1201
پیشنهاد پاری‌سن ژرمن برای خرید استادو فرانس برنامه

پاری سن ژرمن برای خرید ورزشگاه استادو فرانس وارد عمل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، پاری سن ژرمن در چند هفته اخیر درگیر مذاکره جدی برای خرید ورزشگاه پارک دو پرنس بوده، اما در این زمینه موفقیتی به دست نیاورده است.  

مدیران این باشگاه قصد دارند تغییراتی اساسی در این ورزشگاه ایجاد کنند و ظرفیت آن را به شکل قابل توجهی بالا ببرند، اما برای این کار به دنبال خرید آن هستند تا پارک دو پرنس رسما به ورزشگاه خانگی آن‌ها تبدیل شود و مالکیت آن را در اختیار داشته باشند.  

اما آن هیدالگو، شهردار پاریس، با فروش این ورزشگاه به پی اس جی مخالفت کرده و همین باعث شده که مدیران این باشگاه در حال بررسی احتمال ارائه پیشنهاد خرید استادو فرانس باشند.  

روزنامه انگلیسی تلگراف با انتشار این خبر مدعی شده که استادو فرانس می‌تواند گزینه بسیار بهتری برای این باشگاه باشد، چون نیازی به افزایش ظرفیت ندارد و همین حالا هم ۸۱ هزار صندلی دارد.  

مالکیت این ورزشگاه در اختیار دولت فرانسه است و آن‌ها آماده هستند تا آن را با قیمتی مناسب به فروش برسانند و همین موضوع توجه پی اس جی را جلب کرده تا بتواند بالاخره ورزشگاهی را برای خودش داشته باشند و بتواند هزینه لازم را برای آن انجام دهد.

گفته می‌شود که اگر خرید این ورزشگاه هم به نتیجه نرسد، پاری سن ژرمن ممکن است به برگزاری دیدارهایش در خارج از شهر پاریس فکر کند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید