05:56 , 1401/6/5
کد خبر: 000014972
بازدید: 1360
پشه به مهمونی طهماسب باز میگردد؟/ دلیل حذف پشه

شخصیت عروسکی "پشه" که از شخصیت های اصلی و محبوب "مهمونی" ایرج طهماسب است ظاهرا از این برنامه حذف شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، شاید شما "مهمونی" ایرج طهماسب را ندیده باشید اما حتی اگر این مجموعه را ندیده باشید هم حتما طی ماه های گذشته برخی دیالوگ های خاص این مجموعه به گوشتان رسیده است.

در این مجموعه اگرچه عروسک های متعددی وجود دارد اما دو عروسک اصلی را می توان "پشه" و "بچه" در نظر گرفت که هم علاقمندان بسیاری دارند و هم تکه کلام های آنها در این مجموعه میان عامه مردم محبوبیت پیدا کرده است.

اما گویی همین محبوبیت کار دست سازندگان این مجموعه داده و آنها را مجبور به حذف شخصیت و کاراکتر پشه کرده است چرا که طی ماه های گذشته انتقادات بسیاری به دیالوگ "بده بزنیم" پشه وارد شده و آن را جمله ای اروتیک و زننده دانسته بودند.

حال دو هفته است در قسمت های بیست و سوم و بیست و چهارم این برنامه که به ترتیب علی شادمان و امیرحسین رستمی مهمان آن بودند، جای پشه در این برنامه خالی بود.

در این میان سئوالات بسیاری از سازندگان این برنامه مطرح شده و در صفحات اینستاگرامی برنامه، ایرج طهماسب و صداپیشه شخصیت پشه عده بسیاری دلیل غیبت پشه را سئوال کرده اند که تاکنون از سوی این افراد پاسخی به این سئوالات داده نشده و همین موضوع احتمال حذف پشه از مجموعه مهمونی را تقویت کرده است. البته محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی در این باره اعلام کرده که ساترا برای حذف این کاراکتر اعمال نظری نداشته است.

برخی شنیده ها گویای آن است که ظاهرا صداپیشه این عروسک در  حال فعالیت در محصولی دیگر بوده است که همین امر باعث شده است او نتواند در دو قسمت اخیر حضور پیدا کند و پشه به برنامه مهمونی باز خواهد گشت.

صدا پیشگی این کاراکتر دوست داشتنی مهمانی را کاظم سیاحی برعهده داشته است.

در ادامه قسمت هایی از  حضور پشه در مهمانی را می بینید.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید