09:09 , 1401/12/25
کد خبر: 000021966
بازدید: 1224
پسر مارادونا استعفا داد

مارادونا جونیور پس از چهار ماه عدم پرداخت دستمزد از سوی مدیران ناپولی یونایتد، از سرمربیگری این تیم استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، ناپولی یونایتد یک تیم تازه تأسیس است که در سال ۲۰۰۹ با اهداف و مسئولیت‌های اجتماعی برای مهاجران، پناهجویان و جوانان محروم در شهر ناپل تأسیس شد و در سال ۲۰۲۱، مارادونا جونیور هدایت آن را بر عهده گرفت.

اما مارادونا امروز با انتشار پستی در اینستاگرام گفت: چقدر عجیب است که شما علاقه‌ای دارید که هر روز از طریق آن کار خود را انجام می‌دهید، تمرین می‌کنید و متعهد هستید، اما در نهایت حقوقی دریافت نمی‌کنید.

به این ترتیب، پسر ستاره آرژانتینی، پس از دو فصل حضور در ناپولی یونایتد و بعد از ۴ ماه عدم دریافت حقوق، از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

او در پست اینستاگرامی خود، ضمن بیان این موضوع نوشت: اینگونه می‌توانم تجربیاتم در ناپولی یونایتد را خلاصه کنم؛ باشگاهی که از بدو تأسیس به آن احترام می‌گذارم و دوستش داشته‌ام.

باشگاه ناپولی یونایتد هم با انتشار بیانیه‌ای با مربی خود خداحافظی کرد و نوشت: پس از یک بحث طولانی، با تأسف فراوان مجبور شدیم استعفای دیگو آرماندو مارادونا جونیور و کادرش را بپذیریم. ما به میزان حرفه‌ای بودن آن‌ها در طول دو سال گذشته، به ویژه در شرایط سخت، واقفیم و برای آن‌ها بهترین‌ها را در این دنیا آرزو می‌کنیم. فوتبال به متخصصان بیشتری مانند آن‌ها نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: آرمان رمضانی بسکتبالیست شد!

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید