16:53 , 1401/10/13
کد خبر: 000018174
بازدید: 1532
ویژگی ها و مشخصات تلفن های همراه شیائومی با بودجه ۱۰ میلیون تومان

با بودجه 10 میلیون تومان کدام مدل گوشی شیائومی را بخریم؟

یکی از وسیله های ضروری امروزی که زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و بسیاری از فعالیت های روزمره او را آسان تر و سریع تر کرده تلفن همراه می باشد، گوشی های موبایل جدید دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی هستند و با نمونه های قدیمی بسیار تفاوت دارند. در حال حاضر شرکت های گوناگونی در حوزه طراحی و تولید تلفن های همراه مختلف فعالیت می کنند و هر یک بر اساس ویژگی های کاربردی محصول و قیمت ارائه شده سهم قابل توجهی از بازار را در دست گرفته اند. یکی از تولید کنندگان معتبر در حوزه طراحی و ساخت گوشی های موبایل برند بی همتا شیائومی می باشد، که نمونه های مختلفی از تلفن همراه را در رنج قیمت متفاوت به بازار عرضه کرده است و هر سال به متقاضیان این برند اضافه می شود. اگر میزان بودجه ای که شما برای خرید تلفن همراه از برند شیائومی در نظر گرفته اید، تقریبا ۱۰ میلیون تومان است، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. چون در ادامه بهترین مدل های تلفن همراه ساخت برند شیائومی تا قیمت ۱۰ میلیون تومان به همراه ویژگی های بارز آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان و مشخصات هر یک

مشخصات + قیمت گوشی پوکو X4 پرو

این محصول از طراحی های جدید برند شیائومی می باشد و بسیار خوش دست است و حتی وزن آن کمتر از نمونه های قبلی می باشد و در رم ۶ و ۸ تولید شده است و حافظه داخلی این تلفن همراه در دو نوع ۱۲۸ و ۲۵۶ می باشد و تفاوت قیمت بسیار زیادی بین دو نمونه وجود ندارد و شما به راحتی با یک بودجه اندک می توانید محصول را خریداری کنید. به دلیل این که تلفن همراه پوکو X4 پرو رم بسیار بالایی دارد، تمامی گیم های آنلاین و آفلاین را به راحتی می تواند اجرا کند و همچنین شما در حین بازی با کوچک ترین باگ و خطایی مواجه نخواهید شد و به همین علت بیشترین میزان از تقاضا را در رده قیمت ۱۰ میلیون تومان را این محصول دارد و همچنین باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیومی پرقدرت می باشد و ساعات ها می تواند شارژ نگه دارد و حتی به راحتی در کمتر از چند ساعت باتری دوباره شارژ می شود و عمر مفید باتری به دلیل طراحی دقیق بسیار بالا می باشد. کیفیت تصویر به دلیل بهره گیری از بهترین صفحه نمایش در کنار نور مناسب بسیار بالا می باشد و همچنین به نوعی رزولیشن این تلفن همراه کاملا بالا است و حتی دو دوربین در قسمت پشت و سلفی در نظر گرفته شده، که هر یک کیفیت تصویر متفاوتی دارد و به شما در ثبت خاطره ها با تصاویر زیبا و جذاب بسیار کمک می کند. دوربین این محصول در حالت واید ۱۰۸ مگاپیکسل و در حالت فوق عریض ۸ مگاپیکسل و همچنین در حالت ماکرو ۲ مگاپیکسل می باشد، این تلفن همراه از نمونه های پرفروش شیائومی می باشد و تقریبا طبق آخرین داده های آماری به دست آمده از سوی خریداران حدود ۹۷ درصد از خریداران از این محصول رضایت کافی داشته اند و علت این مسئله ویژگی های کاربردی گوشی شیائومی پوکو X4 می باشد.

این محصول به نوعی یک کامپیوتر و یا لپ تاب کوچک است، که هر کاری را به راحتی می تواند انجام دهد. شما حافظه داخلی این محصول را به کمک کارت های حافظه مختلف می توانید افزایش دهید و این یک ویژگی مثبت است، که حتی در دیگر نمونه های گران قیمت برندهای معتبر نیز وجود دارد. این تلفن همراه هر نوع برنامه ای را به راحتی می تواند اجرا کند و حتی حین اجرا دچار مشکل نمی شود. به طور کلی قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، رنج ۱۰ میلیون تومان می باشد، اما به دلیل نوسانات قیمت دلار کمی افزایش و یا کاهش در قیمت نهایی این گوشی موبایل وجود دارد. اگر با بودجه ۱۰ میلیون تومان قصد خرید یک محصول خاص و باکیفیت را دارید، ما به شما گوشی پوکو X4 پرو را توصیه می کنیم، که در نوع خود بی نظیر می باشد.

تلفن همراه ردمی نوت ۱۱ پرو به همراه مشخصات و قیمت

این محصول نیز از دیگر نمونه های تولید شده برند شائومی می باشد و سیستم عامل اندروید را به راحتی پشتیبانی می کند و به همین علت بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته است. طراحی دقیق و بدون نقص این محصول باعث شده، که شما هنگام استفاده از این تلفن همراه احساس راحتی بیشتری کنید و همچنین موبایل ردمی نوت ۱۱ پرو کاملا خوش دست و جزء نمونه های سبک وزن بازار می باشد. سری ردمی دارای میزان محبوبیت بالایی در رده قیمت ۱۰ میلیون تومان دارد و همچنین دوربین های به کار رفته در آن تصاویر را با کیفیت واقعی ثبت می کنند و به هیچ عنوان افت کیفیت پس از مدت ها استفاده نیز به وجود نمی آید. صفحه نمایش این تلفن همراه از نوع LED می باشد، چون نمونه های LCD به کار رفته در نمونه های قدیمی مصرف باتری را بالا می برند و همچنین این نوع از صفحه نمایش ها قدرت تصویر پایین تری نیز دارند.

این محصول برای استفاده روزمره عالی می باشد و پس از ساعات ها استفاده کردن نیز این تلفن همراه دچار باگ نمی شود و برخلاف نمونه های بی کیفیت از قسمت باتری داغ نشده و به همین علت انتخاب برخی از متقاضیان تلفن همراه این محصول است. باتری به کار رفته در آن از نوع ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد و حتما با شارژر اورجینال این تلفن همراه را شارژ کنید، چون استفاده از نمونه های فیک عمر مفید باتری گوشی را پایین می آورد و باعث بروز مشکلات مختلف در این زمینه می شود. این محصول قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و شما به راحتی به صورت همزمان از دو سیم کارت می توانید استفاده کنید. این تلفن همراه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی دارد و رم آن نیز ۶ و ۸ است و شما هر یک را که دوست داشته باشید، می توانید انتخاب کنید و فقط باید به استفاده روزمره خود از تلفن همراه توجه ویژه ای داشته باشید، اگر روزانه مدت زمان بیشتری را با گیم های آنلاین بازی کرده و بیشتر از ۶ ساعت از تلفن همراه استفاده می کنید، حتما نمونه ای را که رم و حافظه داخلی بالاتری دارد، را انتخاب کنید. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول نیز رنج قیمت ۱۰ میلیون تومان می باشد و همچنین در رنگ بندی مختلفی به بازار عرضه شده است و شما می توانید مطابق با سلیقه خود نمونه مناسب را انتخاب کنید.

گوشی موبایل پوکو ایکس ۴ جی تی

این محصول به علت پشتیبانی از اینترنت 5G از محبوبیت بیشتری برخوردار است و نسل جدید اینترنت را نیز پشتیبانی می کند و به نوعی در نوع خود در این رنج قیمت ابر قدرت می باشد و حافظه داخلی آن ۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایت می باشد و رم آن ۸ است. این محصول از بهترین باتری موجود در بازار تولید شده و قدرت ذخیره بیشتری نسبت به نمونه های دیگر دارد و همچنین از قابلیت شارژ سریع و یا همان Fast نیز پشتیبانی می کند و به راحتی در کمتر از یک ساعت باتری تلفن همراه به صورت ۱۰۰ درصد شارژ می شود.

باندهای به کار رفته در قسمت بالایی و انتهایی قدرت بسیار زیادی دارند و همچنین کیفیت صدا را اصلا پایین نمی آورند، بدنه محصول در برابر خط و خش و ضربه کاملا مقاوم می باشد و علت این مسئله بیشتر طراحی دقیق است. همچنین محصول در رنگبندی متفاوت و خاصی به بازار عرضه شده و شما می توانید مطابق با سلیقه خود رنگ مناسب را انتخاب کنید، هر یک از رنگ های گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی از نظر قسمت تقریبا یکسان هستند و تفاوت قیمت زیادی وجود ندارد‌. این محصول از زبان های مختلف دنیا و حتی فارسی پشتیبانی کرده و تمامی برنامه های کاربردی را می توانید روی آن نصب کنید. دوربین سلفی این تلفن همراه کیفیت خارق العاده ای دارد و تصاویر را همان طوری که هستند، ثبت می کند و همچنین هر نوع برنامه سنگین و یا گیم پرحجمی را به راحتی می تواند اجرا کند و دچار مشکل خاصی نمی شود و به همین علت اغلب افرادی که گیمر هستند، انتخاب این محصول را ترجیح می دهند، شما با یک بودجه بسیار کم و کاملا اقتصادی در حد ۱۰ میلیون تومان می توانید این تلفن همراه را خریداری کنید و در جعبه اصلی محصول شارژر اورجینال نیز وجود دارد و نیازی به خرید دوباره نیست.

حتما محصول را از مراکز معتبر تهیه کنید، چون تعداد نمونه های فیک که شباهت بسیار زیادی به نوع اصلی دارند، در بازار بسیار زیاد است.

گوشی موبایل POCO X3 GT ساخت برند شیائومی به همراه قیمت جدید

از دیگر محصولات شناخته شده بازار که پس از معرفی سر و صدای زیادی به پا کرده است و توجه تعداد زیادی از علاقه مندان در حوزه تلفن همراه را به خود جلب کرده، این محصول جدید و خاص می باشد. دوربین سلفی است تلفن همراه دقیقا در قسمت وسط قرار گرفته است، تا تصاویر به صورت واقعی و از بهترین زاویه گرفته شوند و همچنین در قسمت پشتی شما با ۳ دوربین مواجه می شوید، که عکس ها را از حالت های مختلف ثبت می کنند و در کنار این سه دوربین قدرتمند یک فلاشر خاص وجود دارد، که به عنوان چراغ قوه و همچنین افزایش روشنایی در هنگام عکاسی در شب می توانید از آن استفاده کنید.

این محصول از تمامی سیستم های عامل اندروید جدید پشتیبانی کرده و حتی از منابع معتبر می توانید هر گیم و برنامه ای را که دوست دارید، روی محصول نصب کنید، این گوشی موبایل نیز برای رفاه حال خریداران از دو سیم کارت مجزا می تواند پشتیبانی کند و شما به راحتی با هر یک که دوست داشته باشید، می توانید به شبکه اینترنت و یا تلفن همراه متصل شوید، این محصول هنگام استفاده طولانی مدت نیز به هیچ عنوان از قسمت باتری داغ نمی شود و همچنین اندازه آن از هر نظر ایده آل می باشد و کنتراست رنگ ها را در این تلفن همراه مشاهده می کنید، که علت اصلی آن استفاده از صفحه نمایش باکیفیت می باشد، این گوشی ساخت برند شیائومی به هیچ عنوان در ارائه خدمات آنتن دهی دچار مشکل نمی شود و همچنین حتی در مناطقی که آنتن برای سرویس های تلفن همراه و اینترنت در کمترین حالت ممکن است، بهترین عملکرد را همیشه از خود نشان می دهد.

دوربین پشت این محصول ۶۴ مگاپیکسلی است و از نظر کیفیت شاید می تواند با یک دوربین عکاسی در کیفیت متوسط برابری کند و مانند دیگر نمونه های برند شیائومی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد. برای بودجه ۱۰ میلیون تومان این محصول بسیار مناسب و ایده آل می باشد و حتی شاید برندهای دیگر تلفن همراه با این نوع از ویژگی های مثبت را با قیمت های بسیار بالاتری در اختیار کاربران خود قرار می دهند و چون از سیستم عامل اندروید جدید پشتیبانی می کند، تا سال ها برای خریداران کارایی دارد و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و از آن بهره مند شوید. رنگبندی این محصول به قدری جذاب است، که شما را برای خرید کاملا ترغیب می کند و تمامی این ویژگی های مثبت فقط در یک تلفن همراه ۱۰ میلیون تومانی گنجانده شده است، به همین علت این تلفن همراه خاص پس از ارائه و معرفی محبوبیت بسیار بالایی داشته و همیشه جزء پرفروش های دنیا از برند شیائومی شناخته شده است. شما فقط با یک بودجه ۱۰ میلیون تومانی می توانید این گوشی همراه را خریداری کنید و تا سال ها از آن بدون کوچک ترین تعمیری استفاده کنید، چون محصول عمر مفید بالایی دارد و از بهترین قطعات موجود در بازار و از نوع اورجینال تولید شده است.

بررسی مشخصات گوشی شیائومی 11T و قیمت آن

این محصول نیز از دیگر شاهکارهای برند شیائومی می باشد، که هر سال به تعداد علاقه مندان آن اضافه می شود، این تلفن همراه به گونه طراحی شده است، که کیفیت تصاویر و صداها را به صورت واقعی ثبت می کند و شما هیچ گونه تفاوتی مشاهده نخواهید کرد، شارژ فست از دیگر ویژگی های خاص این محصول است، که برای کسانی که به طور مداوم از تلفن همراه خود استفاده می کنند، ویژگی مناسبی می باشد. تراکم پیکسلی هر تصویر در یک اینچ بسیار زیاد است و به همین علت تصاویر شباهت بسیار زیادی به نمونه واقعی دارند و همچنین دوربین سلفی آن دارای بالاترین میزان از کیفیت است و همچنین رم محصول ۸ می باشد و به همین علت به خریدار اجازه دسترسی و نصب هر نوع برنامه ای را می دهد و همچنین به راحتی ویروسی نمی شود و حتی در قسمت پشتی ۳ دوربین در اندازه های مختلفی مشاهده می کنید، که هر یک تصویر را از زوایا و همچنین قسمت های مختلف ثبت کرده و حتی دوربین های این محصول دید در شب نیز هستند و به همین علت بیشتر خریداران و حتی طرفداران واقعی عکاسی این تلفن همراه را انتخاب می کنند و صفحه نمایش محصول ۶.۷ اینچی می باشد و به شما تصاویر را در یک اندازه استاندارد و باکیفیت خارق العاده نمایش می دهد، باتری لیتیومی ۵۰۰۰ میلی آمپری محصول برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه می باشد و همچنین به راحتی خراب و یا دچار افت کیفیت نمی شود، این گوشی موبایل حداکثر روشنایی را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین اسپیکرهای به کار رفته در آن از نوع استریو دوگانه می باشد و حتی حدود قیمت آن ۲۵۰ یورو و یا معادل ۱۰ میلیون تومان می باشد.

این تلفن همراه دارای ویژگی خاص استاندارد HDR10+ است و قدرت نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را در هر تصویر دارد و به همین علت شما با یک کنتراست رنگ شگفت انگیز در این تلفن همراه ساخت برند شیائومی مواجه می شوید، که بی نهایت کاربردی و خارق العاده می باشد. این محصول دقیقا از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی و عرضه شده است و از همان زمان بازار فروش در رده قیمت ۱۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است و علت این فروش بالا ویژگی های بی نهایت خاص این تلفن همراه و همچنین درجه کیفی بالای قطعات به کار رفته در آن می باشد. سیستم عامل به کار رفته در محصول مانند هر نمونه تولید شده ای توسط برند شیائومی اندروید می باشد و قابلیت ارتقاء و پشتیبانی از نمونه های آپدیت شده را نیز دارد. این محصول فقط ۲۰۰ گرم وزن دارد و تعداد هسته های پردازنده آن مطابق با استانداردهای روز دنیا است و از ۸ پردازنده متفاوت در آن استفاده شده و همچنین پردازنده گرافیکی بسیار باکیفیتی دارد، که تا سال ها بدون کوچک ترین ایرادی برای خریدار کارایی دارد. این محصول خاص و جذاب از نظر ظاهری نیز شکل متفاوتی به نسبت نمونه های دیگر دارد و حتی دوربین ها با دقت تمام و وسواس زیاد در یک مکان درست قرار گرفته اند، تا تصاویر با کمترین میزان از خطا و بالاترین کیفیت ثبت شوند. این تلفن همراه از تصاویر به صورت واید نیز می تواند تصویر برداری کند و قدرت زوم بسیار بالایی دارد و حتی تصاویر را از فاصله زیاد نیز می تواند ثبت کند. دوربین اولترا واید به کار رفته در این تلفن همراه ۸ مگاپیکسل است، که برای استفاده روزمره و حتی عکاسی حرفه ای مناسب می باشد. این گوشی موبایل قابلیت پشتیبانی از تصاویر 4K را نیز دارد، چون تمامی اصول مهندسی و استاندارد روز دنیا در ساخت آن با دقت تمام رعایت شده است و هیچ گونه کم و کاستی این گوشی موبایل ندارد.

هنگام تصویر برداری لرزش ها به هیچ عنوان مانع ثبت لحظات خوش شما نمی شوند، چون در قسمت دوربین این تلفن همراه دارای لرزش گیر درجه یک می باشد. تمامی این ویژگی ها و هزاران نکته کاربردی دیگر فقط در یک گوشی موبایل ۱۰ میلیون تومانی ساخت برند شیائومی می تواند وجود داشته باشد.ر

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید