به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از سایت هایلند بیوتی، فروشگاه هایلند بیوتی در سال 1380 با هدف ارائه محصولات غذایی ، بهداشتی و آرایشی با کیفیت بالا توسط شایا رضا شمس زاده در تهران تاسیس گردید . این فروشگاه که در نوع خود متمایز از سایر فروشگاه های مشابه است ، همواره سعی نموده تا با ارائه خدماتی متمایز و اثر گذار ، نقشی فعال در برآورده کردن نیازهای شهروندان تهران داشته باشد .
هایلند بیوتی به عنوان اولین فروشگاه خرده فروشی تخصصی با فضای فروشگاهی “Open-Sell” فعالیت خود را آغاز نمود. تا پیش از آن تعریف خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و عطری برای ایرانیان به گونه ای دیگر بود؛ تا پیش از آن خریدار ایرانی در زمان انتخاب کالا دسترسی مستقیم به محصولات آرایشی و بهداشتی نداشت و امکان امتحان کردن و انتخاب آسان کالای مورد نظر پیش از خرید، مهیا نبود. هایلند بیوتی با نگاهی به نمونه های مشابه موفق در سراسر دنیا و نیز تلفیق فرهنگ دیگر جوامع با فرهنگ غنی ایرانی، با هدف ایجاد تجربه برتر و خرید لذتبخش، فعالیت خود را آغاز کرد.
یکی از مهمترین دغدغه های هایلند بیوتی، ارائه بهترین خدمات در زمان خرید و پس از آن، به مشتریان میباشد از این رو تهیه و ارائه کالای اصل و دارای تأیید وزارت بهداشت جزوی از الزامات هایلند بیوتی است. فروشگاه هایلند از همان بدو تاسیس، دارای کادری مجرب و همگام با دانش روز جهت ارائه بهترین اطلاعات به مشتریان بوده است. مشاورین هایلند بیوتی با حضور در کلاس های آموزشی، همواره در حال یادگیری و به روز رسانی اطلاعات خود می باشند.
اولین وبسایت هایلند در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی شروع به کار کرد و همواره جزو سایت های پر مخاطب و مرجع در زمینه آرایشی، بهداشتی و عطری بوده است. وبسایت جدید هایلند بیوتی در راستای ارائه خدمات بیشتر به هموطنان عزیز، فروش اینترنتی را نیز به مجموعه فعالیت های خود افزوده است.
در حال حاضر فروشگاه مرکزی هایلند در تهران ، میدان آرژانتین واقع شده و دفتر مرکزی آن در تهران ، میدان آرژانتین شماره 49 ، ساختمان طلا ، طبقه پنجم واقع است .
مدیریت هایلند با توجه به اهمیت جلب رضایت مشتری خود و جهت حصول اطمینان در ارائه خدماتی که بتوانند همزمان نیازهای ذینفعان و الزامات قانونی را برآورده سازد ، اقدام به پیاده سازی.سیستم مدیریت یکپارچه منطبق با استانداردهای سیستم مدیریت کیفیتISO9001:2015 ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلیISO45001:2018 ، سیستم رضایتمندی مشتری ISO10004:2018 وسیستم رسیدگی به شکایت مشتری ISO10002:2018 درکلیه سطوح نموده و به طور مداوم خود را نسبت به بهبود مستمر و اثر بخشی این سیستم متعهد میداند.
در خصوص الزامات مربوط به محصول از آنجا که فروشگاه هایلند بیوتی محصولی تولید نمی کند و محصولات آماده تامین کنندگان را به فروش می رساند، در تعیین مشخصات محصول، اساسا نمی تواند دخالتی داشته باشد. از سوی دیگر با توجه به ماهیت فعالیت فروشگاه که مشتریان خود به قفسه ها مراجعه و محصول مورد نظر را انتخاب می کنند، امکان بازنگری خواسته های مشتری قبل از فروش وجود ندارد، لیکن در خصوص اطلاع رسانی ها و فروش های خاص بازنگری های لازم قبل از اعلام آن صورت می گیرد که ترتیبات مربوطه در دستورالعمل های فروش توضیح داده شده است.
خط مشی هایلند
ما به زیبایی جان میبخشیم...
هدف ما در فروشگاه های هایلند ارائه محصولات غذایی ، بهداشتی و آرایشی با کیفیت بالا و با خدمتی متمایز می باشد . از این رو به منظور نیل به رضایت مشتریان در بالاترین سطح ممکن اصول زیر را همواره در نظر قرار میدهیم :
1- رضایت مشتری : مشتریان ، داوران اصلی کیفیت خدمات ما هستند و هدف نهایی ارائه خدماتی فراتر از انتظارات آنان است .
2- برد متقابل با تامین کننده : دستیابی به رضایت مشتریان بدون همکاری تامین کنندگان امکان پذیر نیست ، از این رو همواره به یک رابطه سودبری دو جانبه با آنها می اندیشیم .
3- ارتقای کارکنان : کارکنان به عنوان مهم ترین شرکای ما ، اصلی ترین نقش را در جهت دستیابی به این اهداف ایفا می کنند . توسعه حرفه ای هر کدام از کارکنان دستیابی به اهداف ما را تسهیل می کند .
4- رفتار مسئولانه : تمامی فعالیت های خود را با رعایت کامل مقررات و قوانین و در نظر گرفتن منافع عمومی جامعه و حقوق عموم مردم به انجام می رسانیم .
همه ما در هایلند تمامی تلاش خود را در جهت نیل به اصول کلی فوق و بهبود مداوم عملکرد به کارگرفته و همگی خود را در قبال آن متعهد و پاسخگو می دانیم .