10:28 , 1401/6/22
کد خبر: 000015269
بازدید: 1669
ناگفته‌هایی از  رمان غرور و تعصب +لینک دانلود رایگان

نویسنده کتاب غرور و تعصب کیست؟ کتاب غرور و تعصب درباره چیست؟ در این مطلب به این سوالات پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، کتاب غرور و تعصب نوشته جین آستین این که به یکی از کتاب های پرفروش دنیا و صد اثر برتر جهان شناخته شده است. این کتاب در ایران نیز توسط ناشر های مختلفی ترجمه و منتشر شده است.

معرفی کامل رمان غرور و تعصب/ موضوع+ نویسنده + دانلود pdf 

جین آستین، رمان‌نویس قرن نوزدهمی است که با نوشته‌هایش علیرغم زندگی منزوی و ساده‌اش که تنها چهل و دو سال بود، توانست به «اولین فرقه بزرگ (و اصیل) در تاریخ رمان» تبدیل شود. دومین رمان این نویسنده، غرور و تعصب، که در سال 1813 منتشر شد، یکی از محبوب‌ترین رمان‌های تمام دوران است که اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی متعدد از آن به عمل آمده است. ما فکر می کنیم این به این دلیل است که آستن تنش بین نقش "بهترین آینده" که توسط سنت در بسیاری از نقاط جهان به زنان اختصاص داده شده و حق زنان برای انتخاب عشق خود را با "طنز، هوش و شفقت" منعکس می کند. 

ناگفته هایی از  رمان غرور و تعصب

نقل قول های معروف رمان غرور و تعصب 

هر چه بیشتر دنیا را می شناسم، نارضایتی ام بیشتر می شود؛ هر روز به ناهماهنگی شخصیت انسان اعتقاد دارم و حتی به کسانی که باهوش و احساساتی به نظر می رسند هم نمی توان اعتماد کرد.

اگر زمانی خانه شخصی داشتم، کتابخانه بزرگی نداشتم، ناراضی خواهم بود.

"من از هر نوع کلاهبرداری متنفرم."

وقتی از کسی سرد می شوم، برای همیشه سرد می شوم.

مطمئنم که ما همان کتابها را نخوانده ایم و مطمئنم که با همان احساسات آنها را نخوانده ایم.

طرحی که در هر قسمت نوید لذت را می دهد هرگز نمی تواند موفق باشد.

من توانایی درک شما را نداشتم.

نقد و بررسی کتاب غرور و تعصب از سوی کاربران

یکی از مواردی که در کتاب های ترجمه با آن بیشترین مشکل را دارم این است که نام های زیادی در آنها وجود دارد. آنقدر اسم های این کتاب زیاد بود که باید هر از چند گاهی به عقب برمی گشتم تا ببینم کدام اسم متعلق به چه کسی است. مدتی نمی توانستم با این سردرگمی کنار بیایم

به هر حال وقتی صحبت از موضوع کتاب به میان می‌آید، همانطور که از نامش پیداست، غرور و تعصب، من کتاب را دوست داشتم، اگرچه نمی‌توانم بگویم که خیلی تحت تأثیر شگفت‌انگیز قرار گرفتم

 قطعا کتاب بدی نیست، می‌گویم آن را نخوانید. یک خط داستانی حول ماجراهای شرکت در رقص و پیدا کردن شوهر، با کمی ذوق سریال، دیالوگ های فراوان، خانم بنت که نگران ازدواج دخترانش با یک شوهر ثروتمند است و این داستان روایت مطلب جدیدی نیست.

ناگفته هایی از  رمان غرور و تعصب

لینک دانلود رایگان پی دی اف غرور و تعصب

یکی از پرطرفدارترین جستجوهای جین آستن – دانلود کتاب غرور و تعصب در اینترنت و لینک پی دی اف کتاب غرور و تعصب است. اکثر کتاب های پولی در اینترنت دارای فایل PDF هستند. با این حال، دانلود و استفاده غیرقانونی از این PDF ها غیرقانونی و غیر اخلاقی است. اگر PDF فروخته شد، می توانید آن را از وب سایت ناشر دانلود کنید.

نویسنده کتاب جین آستن کیست؟

جین آستن (زاده ۱۶ دسامبر ۱۷۷۵ - درگذشته ۱۸ ژوئیه ۱۸۱۷) رمان‌نویس انگلیسی قرن نوزدهم بود. جین آستن، متولد 1775 در استیونتون، همپشایر. او در سال 1783 به لطف یکی از بستگانش در آکسفورد تحصیل کرد. تحصیلات خود را در ساوتمپتون ادامه داد. 

او از سال 1789 شروع به نوشتن رمان می کند، اگرچه در سال 1802 از سوی مردی بزرگ و عجیب (آقای ویسلی) پیشنهاد ازدواج دریافت می کند، اما آن را نمی پذیرد. 

او پس از مرگ پدرش در سال 1805 به ساوتمپتون نقل مکان کرد. در سال 1809 او به همراه برادر ثروتمندش به چاوتون نقل مکان کرد و امروزه این خانه به موزه و مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. جین آستن یکی از مشهورترین نویسندگان جهان است. تصویرهای او از دوره ای که در آن زندگی می کرد و شخصیت های قهرمانانش باعث شد رمان هایش در میان آثار کلاسیک جای بگیرند. 

جین آستن هفتمین فرزند یک کشیش روستا بود. او توسط پدرش تربیت شد. او خوش شانس بود که تحصیلات بهتری نسبت به زنان آن دوره دریافت کرد. والدین آن بازی تخیلی کودکان را تشویق می کردند. آن‌ها انباری را به یک تئاتر کوچک تبدیل کردند که خانواده‌ها می‌توانند در تعطیلات تابستان نمایش‌هایی را روی صحنه ببرند. آستن در سن 12 سالگی داستان های خودش را می نوشت. اما 25 سال دیگر طول می کشد تا اولین رمان او منتشر شود. رمان های آستن امروزه بسیار محبوب هستند. او با درک شوخ‌آمیز و طنزی ظریف با نقاط ضعف مردم در آثارش برخورد می‌کرد. قهرمانان رمان های او همگی زن هستند و تمام رمان های او به ازدواجی خوش ختم شده است. اولین کتاب او به نام عشق و زندگی (1811) منتشر شد. پس از آن غرور و تعصب (1813)، منسفیلد پارک (1814) و اما (1816) منتشر شد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید