14:50 , 1401/12/27
کد خبر: 000022072
بازدید: 1803
مرگ غم‌انگیز رئیس سابق پلیس پیشگیری تهران در باملند

یک درگیری در مجموعه باملند باعث مرگ سرهنگ رضا بستو شد. او سابقاً رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بود. اکنون تیم جنایی، برای بررسی این پرونده، تحقیقات خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، در روز چهارشنبه 24 اسفند ماه، ساعت 4 بعدازظهر، بازپرس جنایی تهران به نام محمد براعه خبر درگیری در مجموعه باملند را دریافت کرد. در این درگیری، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، به نام رضا بستو، جان خود را از دست داد. پس از این درگیری، رضا بستو به بیمارستان منتقل شد ولی جان خود را از دست داد. درحال حاضر تیم جنایی در حال تحقیق درباره این اتفاق هستند.

با توجه به شبهه‌ی مرگ مشکوک این فرد، یک گروه از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات خود را درباره این پرونده آغاز کردند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این فرد به‌عنوان رئیس حراست در مجموعه باملند فعالیت می‌کرده و پیش از این نیز رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بوده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای خودکشی بازداشتی زندان ایلام چه بود؟

دستگیری عروس و داماد در شب عروسی/ آنها مسلح بودند!

تجاوز به مهتاب 27 ساله/ متجاوز سعادت آبادی بوی گند میداد

مرگ یک مامور پلیس در مجموعه باملند

روز سه‌شنبه، تیم جدیدی برای مسئولیت‌پذیری از مجموعه باملند به آنجا رفته بود. این تیم قرار بود وظایف تیم قبلی را به‌عهده بگیرد. قرارداد بهره‌بردار قدیمی پایان یافته بود و بهره‌بردار جدید وارد شده بود. وظایف این بهره‌بردار شامل محوطه‌سازی، نگهداری و اجاره مغازه‌ها به مغازه‌داران و تعیین تیم حراست بود. با این حال، بهره‌بردار قدیمی با این تغییرات مخالفت کرده و مدعی شده بود که هزینه‌های زیادی برای مجموعه باملند انجام داده است و هنوز همه این مبالغ پرداخت نشده‌اند.

شخص ادعا می‌کرد که می‌تواند پروژه را به تیم جدید تحویل دهد، در صورتی که هزینه‌ها به‌صورت کامل به او پرداخت شود. این مسئله باعث شد که دو بهره‌بردار به درگیری بیفتند و در طول این درگیری، رئیس حراست تیم جدید و نیروهایش نیز به درگیری پیوستند. در حین دعوا، رضا بستو، رئیس سابق پلیس پیشگیری تهران و رئیس حراست تیم قبلی مجموعه برای میانجیگری و پایان‌دادن به دعوا وارد درگیری شدند.

درگیری میان طرفین اما بالا گرفته که در این بین، ضرباتی به قفسه سینه و صورت رضا بستو وارد شد و او کمی بعد از حال رفت. پس از این ماجرا وی به بیمارستان منتقل شد و اگرچه تلاش تیم پزشکی برای نجات مرد میانسال آغاز شد اما او ساعتی بعد تسلیم مرگ شد. در ادامه به دستور بازپرس جنایی جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان با انجام معاینات اولیه علت درگذشت این مرد را سکته قلبی عنوان کردند اما چون بررسی‌ها نشان می‌داد که او پیش از اینکه از حال برود ضرباتی به‌صورت و سینه‌اش اصابت کرده بود، بازپرس جنایی دستور تحقیقات از افرادی که در این درگیری دخیل بوده‌اند را صادر کرده است. علاوه بر این دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل درگیری و تحقیق از شاهدان نیز صادر شد تا مشخص شود علت مرگ رئیس سابق پلیس پیشگیری تهران چه بوده است.

بیشتر بخوانید:

آمار نگران کننده تصادفات سفرهای نوروزی

جزییات بمب گذاری خودرویی در خیابان بهشتی تهران

قمه کشی در شهر ری/ پسر جوان به قتل رسید

ماجرای کشف اجساد در ارتفاعات زردکوه

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید