11:51 , 1401/10/19
کد خبر: 000018471
بازدید: 1558
مرگ دختر 14 ساله معما شد! راننده پژو پارس قاتل است؟

ماجرای مرگ دختر 14 ساله معما شد. دلیل مرگ او چه بود؟ خودکشی یا قتل؟ پلیس به دنبال سرنخ است.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، مرگ مشکوک دختر نوجوان که 14 سال بیشتر نداشت از سوی بیمارستان به بازپرس کشیک قتل تهران  اعلام شد.

صدای ناله سارا همسایه ها را خبر کرد

با توجه به اطلاعات بدست آمده در تحقیقات اولیه مشخص شد دختر 14 ساله هنگام انتقال به بیمارستان جان باخته است. در ادامه بررسی ها یکی از همسایه های این دختر نوجوان که با اورژانس تماس گرفته بود گفت: سر ظهر صدای عجیبی شبیه ناله زن شنیدم. از پنجره که بیرون را نگاه کردم دختر 14 ساله با لباس خونی و گل آلود را دیدم.

بیشتر بخوانید: قتل هولناک به خاطر چند سیخ جگر/ متهم: پشیمانم!

او را نمی شناختم اما سریع به داخل حیاط رفتم. همسایه ها هم که آنجا جمع شده بودند گفتند که دختر را نمی شناسند اما درب یکی از واحد های طبقه اول باز است. وقتی با مستاجر خانه تماس گرفتیم خانمی که پشت خط بود گفت دخترم سارا خانه است. وقتی دختر را با نامش صدا زدیم واکنش نشان داد و ما این احتمال را دادیم که دختر مجروح همان سارا، دختر صاحب خانه باشد.

زمانی که با اورژانس تماس گرفتیم قلب او ایستاد هرکاری برای احیای او میتوانستیم انجام دادیم اما اورژانس زمانی که او را به بیمارستان رساند دختر جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: جنایت سیاه در خانه باغ غرب تهران/ چه بلایی سر زن متاهل آمد؟

مادر سارا: دخترم مشکلی نداشت/ به راننده پژو پارس مشکوکم!

مادر سارا در ادامه تحقیقات گفت: به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم از او طلاق گرفتم. سارا با من زندگی می کرد. او مشکلی نداشت و دختر خوب و ورزشکاری بود. نمی دانم چرا این اتفاق برای دخترم افتاد. چند روز بعد از مرگ سارا یک خودرو پژو پارس را نزدیکی خانه دیدم که تا راننده من را دید، فرار کرد. رفتارش مشکوک بود.

بیشتر بخوانید: قتل خانوادگی/ مرد افسرده فرزندانش را کشت و خودکشی کرد!

با توجه به بررسی های انجام شده فرضیه خودکشی دختر 14 ساله قوت گرفت. کارآگاهان اداره دهم در محل حادثه حضور پیدا کردند اما با توجه به حفاظ داشتن پنجره های طبقه اول امکان اینکه دختر جوان خود را از پنجره پایین انداخته باشد، وجود نداشت. با بررسی های انجام شده از پشت بام نیز هیچ سرنخی مبنی بر سقوط سارا از پشت بام وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: وجوان 16 ساله ربوده شد/ درخواست 3 میلیاردی برای آزادی

مرگ به دلیل اصابت جسم سخت و ضربات متعدد

گزارش پزشکی قانونی در مورد مرگ سارا, علت را اصابت جسم سخت و ضربات متعدد اعلام کرد.

با توجه به موارد اعلام شده و اینکه دختر نوجوان سابقه خودکشی نداشته است، تحقیقات برای علت مرگ سارا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: دختر جوان برای ناموسش کشته شد/ کارگر افغانستانی ناپدید شد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید