14:36 , 1401/12/13
کد خبر: 000021288
بازدید: 1409
مرد چوپان در نقش تاجر طلا/ دختران سن بالا فریب خوردند

یک چوپان با وعده های دروغین ازدواج، دختران جوان را فریب داده و نقشه های شومش را عملی می کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، این چوپان، با استفاده از سایت همسریابی، دختران بی‌چاره و فقیر را با وعده ازدواج به دام می‌اندازد و بعد از بدست آوردن طلاهای آن‌ها، آن‌ها را ترک می‌کند. سپس با پول به دست آمده، خودروهای گران قیمت خریداری می‌کند.

در اوایل ماه دی سال جاری، یک دختر در تهران به اداره پلیس مراجعه کرد و از خواستگارش به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد. او در توضیح ماجرا گفت: «چند سالی است که می‌خواستم ازدواج کنم، اما مرد مناسبی پیدا نکرده بودم. حرف‌های خانواده و دوستانم من را آزار میداد و بعد از مدتی تصمیم گرفتم در سایت همسریابی ثبت‌نام کنم تا مرد مناسبی را پیدا کنم. افراد زیادی به من پیشنهاد ازدواج دادند، اما شرایط ما با هم هماهنگ نبود و توافقی بر سر ازدواج نمی‌شد. در نهایت، با پسری به نام شاهرخ که هفت سال از من بزرگتر بود، در سایت همسریابی آشنا شدم و او شرایط مرا قبول کرد.»

بیشتر بخوانید:

خودکشی غم انگیز پسر 21 ساله اردبیلی از بالای ساختمان/ فیلم لحظه خودکشی

ماجرای فرود اضطراری هواپیما در یکی از پارک‌های تهران چیست؟

عامل انتشار گاز در یکی از مدارس شاهین شهر دستگیر شد

شوهر تاجر در سایت همسریابی/ شاهرخ چه نقشه ای داشت؟

شاکی در ادامه گفت که با شاهرخ، که خود را یک تاجر معرفی کرد، در سایت همسریابی آشنا شده بود. شاهرخ ادعا کرده بود که پس از ازدواج به کانادا مهاجرت خواهند کرد. این دو نفر مدتی با یکدیگر تلفنی و پیامکی در ارتباط بودند و شاهرخ حتی یک دختر را به عنوان خواهر خود معرفی کرده بود. شاهرخ یک بار شاکی را به رستورانی دعوت کرد و با لباس شیک و خودروی گرانقیمت خود ظاهر شد. شاهرخ همیشه درباره خرید و فروش طلا با شاکی صحبت می‌کرد و از سودهای خوبی که در این کار کسب می‌کند، گفتگو می‌کرد. در نهایت، شاهرخ به شاکی پیشنهاد داد که تمامی طلاهایش را به او بدهد تا برای سرمایه‌گذاری استفاده کند. شاکی فریب حرفهای شاهرخ را خورده و تمامی طلاهایش که ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان داشت را به او داد و از آن روز شاهرخ ناپدید شد و حتی تلفن همراه خود را هم خاموش کرد.

خواستگاران دروغین به دنبال دخترهای ساده لوح

با شکایت این دختر جوان، پرونده به دستور قاضی علیرضا بهشتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ برای بررسی به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد. مأموران پلیس در حین انجام تحقیقات، با شکایت چند دختر دیگری که در همان شرایط با خواستگاران نامطلوبشان مواجه شده بودند، روبرو شدند و مردانی را که آنها را گول زده و اموالشان را به سرقت برده بودند، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری عوامل ضرب و شتم یک خانم در تهرانسر

دعوای خیابانی دخترهای جوان در روز روشن+ فیلم هولناک

مسمومیت دختران دانش آموز در تهرانسر

وعده آمریکا سر کیسه دختران را شُل کرد/ طلاها بر باد رفت

یکی از شاکی ها گفت: «من از طریق یک سایت همسریابی با یک مرد جوان شیک‌پوش آشنا شدم که قرار بود پس از ازدواج با هم به آمریکا برویم. او به من گفت که معامله طلا و جواهر انجام می‌دهد و از من خواست تا طلاهایم را در اختیار او بگذارم تا سرمایه‌ام در کمتر از یک ماه دو برابر شود. من هم طمع کردم و اموالم را از دست دادم.»

تصادف مرد چوپان با خودرو گران قیمت/ تاجر طلا لو رفت!

پلیس با ادامه تحقیقات خود، توانست چند روز قبل متهمی که با خودروی گرانبها در یکی از خیابان‌ها تصادف کرده بود، شناسایی و بازداشت کند. متهم پس از انتقال به اداره پلیس، به جرم خود اعتراف کرد و گفت: "من چوپان هستم و سواد ندارم. مدتی پیش عاشق یکی از دختران روستایم شدم، اما به دلیل وضعیت مالیم، خانواده‌اش دخترشان را به من ندادند و او با مرد دیگری ازدواج کرد. برای اثبات خودم به خانواده‌اش، تصمیم گرفتم پولدار شوم. ابتدا در فضای مجازی دختران پولدار را فریب دادم، اما موفق نشدم. بعد از عضویت در یک سایت همسریابی، خودم را به عنوان تاجر با خودروی مدل بالای کرایه‌ای معرفی کردم و دختران با سن بالا را برای نقشه‌ام انتخاب کردم. با فروش طلاهای آن‌ها، خودروی گرانبها خریدم، اما خیلی زود دستگیر شدم." تحقیقات پلیس از متهم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

فیلم هولناک ماجرای اختفای جسد باران/ دختر 7ساله در یخچال یخ زد

دانش آموزان پردیس مسموم شدند/ 35 دانش آموز به بیمارستان منتقل شدند

قتل هولناک نامادری با انگیزه نامعلوم/ قاتل متواری شد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید