استارباکس با طراحی جدید فروشگاههای خود، فرهنگ کافه را احیا میکند. مجید شاه محمدی به بررسی این تغییرات و درسهای آن برای بازاریابی میپردازد. تجربه مشتری، ارزشهای برند و سرمایهگذاری بر کارکنان.
بررسی کمپین پنجاهمین سالگرد مکمافین از دیدگاه مجید شاه محمدی. تحلیل استراتژیهای بازاریابی مکدونالد، استفاده از اپلیکیشن موبایل، تخفیفها و تنوع در منو.
تحلیل سودآوری DeepSeek: نگاهی به آینده هوش مصنوعی از منظر مجید شاه محمدی. بررسی تاثیر ادعای DeepSeek بر بازار هوش مصنوعی و نکات کلیدی برای بازاریابان.
تحلیل مجید شاه محمدی از خطای 81 تریلیون دلاری سیتیگروپ: درسهایی برای بازاریابان و فعالان حوزه مالی در زمینه دقت، مدیریت ریسک و شفافیت.
در دنیای امروز، بازاریابی به عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت هر کسبوکاری شناخته میشود. شناخت سازوکارها و استراتژیهای مؤثر در این زمینه، چالشی است که بسیاری از کارآفرینان و مدیران مارکتینگ با آن روبرو هستند. مجید شاه محمدی، یکی از شخصیتهای برجسته در صنعت مارکتینگ، رهبری را در این حوزه بر عهده دارد و میتواند چشم انداز جدیدی از این عرصه را به شما ارائه دهد. در این مقاله، به بررسی زندگی، حرفه و تأثیرات مثبت مجید شاه محمدی در صنعت مارکتینگ خواهیم پرداخت و از درسهای آموختهاش برای ترقی در این رشته بهرهمند خواهیم شد.
مجید شاه محمدی مدیر مارکتینگ اینتن : بر اهمیت استمرار در بهبود فرآیندهای بازاریابی تأکید میکند و مدیران را به اقدام و برنامهریزی برای آینده تشویق میکند.
شاه محمدی: باید بگم بدبختانه نه فقط به خاطر این موضوع، که وقتی ما از شر تیزینگ، بیلبوردها و تبلیغات مبهم و بی مفهوم، راحت میشیم در ادامه، همون برند میاد و بیلبوردی اجرا میکنه که پر از کلمه و نوشته است!