14:07 , 1401/12/13
کد خبر: 000021285
بازدید: 5447
ماجرای کشته شدن کودک دو ساله بر اثر شلیک پلیس صحت دارد؟

شب گذشته بی توجهی به فرمان و هشدار ایست پلیس منجر به کشته شدن کودکی خردسال شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، رسانه های بیگانه طی ساعات گذشته خبری منتشر کرده و در قالب آن آورده اند که شب گذشته مادر و پدری به همراه دو فرزند خردسال خود با ماشین در حال سفر بودند که کامیونی متعلق به یگان ویژه جلو آنها می پیچد و راننده ماشین فکر می کند خفت گیرند و میخواهد راهش را عوض کند که نیروهای یگان ویژه به سمت آنها شلیک می کنند و کودک دو ساله به نام امیرعلی موسی کاظمی را با شلیک به سرش می کشند.

پس از انتشار این خبر در رسانه های معاند مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در این باره اطلاعیه ای منتشر کرده ودر خصوص اتفاقی که شب گذشته در کویر شرق اصفهان رخ داده توضیحاتی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

کشته شدن مهرداد ملک، نوجوان 17 ساله بر اثر شلیک پلیس تائید شد

دستور ویژه سردار اشتری درباره فوت دختر 12 ساله بستکی که در عملیات تعقیب و گریز پلیس جان باخت

بنا بر اطلاعیه منتشر شده، شب گذشته(جمعه، 12 اسفند) ماموران مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر که در جاده فرعی شرق اصفهان مستقر بودندو در چندین مورد با اشرار درگیر شده و شاهد شهادت ماموران نیروی انتظامی بوده ایم در هنگام غروب به یک خودروی سواری با پلاک غیربومی مشکوک شده و فرمان ایست می دهند اما راننده بدون توجه به هشدارها به مسیر خود ادامه داده و فرار می کند.

پس از این ماجرا و چندین بار اخطار و بی تجهی راننده به فرمان ایست، به منظور متوقف کردن خودرو ماموران اقدام به تیراندازی می کنند که با کمال تاثر در این حادثه بر اثر کمانه کردن گلوله کودک خردسالی جان خود را از دست می دهد.

به دنبال این حادثه با حضور و دستور مقام قضائی پرونده تشکیل شده و موضوع در دست بررسی قرار دارد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید