09:29 , 1401/12/16
کد خبر: 000021463
بازدید: 1514
قاتل نسترن چه نقشه شومی در سر داشت/ خودرو سرقتی همه چیز را لو داد

مردی که به مواد مخدر اعتیاد داشت و با شلیک گلوله همسرش را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری استان‌های تهران محاکمه شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، از اواخر فروردین سال جاری، پرونده‌ای که با گزارش قتل زن جوانی به نام نسترن رسیدگی به آن آغاز شده بود، در دستور کار قضایی قرار گرفت. به دنبال اعلام این خبر، مأموران فوراً به محل جنایت، یک خانه سه طبقه در جنوب تهران، اعزام شدند. پس از انجام بررسی‌های اولیه، ماموران متوجه شدند که مردی به نام شهرام در حین اختلافات خانوادگی، همسر ۳۵ ساله‌اش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و پس از این جنایت به تبریز فرار کرده است. بررسی‌های انجام شده توسط مأموران، نشان می‌دهد که اختلافات و درگیری‌هایی بین شهرام و همسرش به خاطر مصرف مواد مخدر، از مدت‌ها پیش آغاز شده بود.

پراید دزدی راز قاتل نسترن را فاش کرد

چند روز پس از اتفاقی که افتاده بود، یک مرد تبریزی با تماسی به پلیس اعلام کرد که یک خودروی پراید در جلوی پارکینگ یکی از هتل‌ها راه را مسدود کرده است. پس از بررسی شماره پلاک خودرو توسط مأموران پلیس تبریز، متوجه شدند که خودروی پراید چند روز قبل در تهران سرقت شده بوده است. پس از این موضوع، مأموران به هتل مراجعه کرده و در بازرسی خودرو، یک قبضه سلاح کلت کشف شد و متهم نیز بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: 

مرد اینستاگرامی دستگیر شد/ نقاب هزار رنگ برداشته شد!

عکس 16+ از فرجام عربده کشی های اراذل و اوباش در بریانک

شهرام اعتراف کرد/ قتل: تحت تاثیر مواد مخدر نسترن را کشتم!

پس از دستگیری، شهرام به قتل همسرش و سرقت خودرو اعتراف کرد و اظهار کرد که به مدت چند ماه به مواد مخدر شیشه اعتیاد پیدا کرده بود و تحت تأثیر این مواد قاتل همسرش شده بود و پس از آن برای فرار از تهران، خودروی پرایدی را سرقت کرده بود. پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران جهت بررسی و رسیدگی به آن ارسال شد.

پدر نسترن درخواست قصاص کرد

در ابتدای جلسه، پدر قربانی از قاضی درخواست قصاص برای دامادش را داشت و بعد از آن، از وضعیت فرزندش صحبت کرد. او گفت که دخترش، چهار سال اعتیاد شهرام را تحمل کرده و بارها خواست از او جدا شود، اما شهرام راضی به طلاق نبود. پدر قربانی به قاضی گفت که شهرام از قبل نقشه قتل نسترن را کشیده بود، زیرا یک هفته قبل از جنایت، در جمع خانوادگی گفت که این آخرین بار است که آن‌ها با هم جمع می‌شوند. ما فکر کردیم که او شوخی می‌کند، اما واقعیت این بود که او قصد قتل نسترن را داشت.

بیشتر بخوانید: 

مرد چوپان در نقش تاجر طلا/ دختران سن بالا فریب خوردند

ماجرای کشته شدن کودک دو ساله بر اثر شلیک پلیس صحت دارد؟

پسر نسترن پشیمان شد/ پدرم را می بخشم!

پس از آن، پسر بزرگ مقتول به جایگاه مورد نظر رفت و گفت: قبل از اینکه به دادگاه آمده باشم، درخواست قصاص داده بودم اما حالا از آن صرفنظر می‌کنم و بدون دریافت دیه، آماده برای بخشش هستم، زیرا نمی‌خواهم پدرم را از دست بدهم.

سپس متهم به جایگاه رفت و با اظهاراتی گفت: روز حادثه، پسر و دخترم را به مدرسه فرستادم و با همسرم درگیر مصرف مواد شدیم. هنگامی که همسرم قصد خروج از خانه را داشت، با اسلحه ای که به تازگی خریده بودم، او را تهدید کردم. اما به طور ناخواسته، گلوله‌ای شلیک شد و به سرش اصابت کرد.

در حالی که جلسه ادامه داشت، قاضی از متهم پرسید: چگونه خودرویی را سرقت کردی؟

متهم پاسخ داد: پس از قتل همسرم، سوار خودروی مسافربری شدم و در راه با استفاده از اسلحه، راننده را تهدید و او را از خودرو پیاده کردم و سپس به تبریز رفتم.

در پایان جلسه، متهم با ابراز پشیمانی خود از این حادثه، اظهار کرد: "من پشیمانم، نسترن زن خوبی بود. هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم قاتل او شوم. من او را دوست داشتم."

در ادامه، پدر مقتول به جایگاه رفت و اظهار کرد: "من حاضر به مصالحه نیستم."

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

بیشتر بخوانید: 

خودکشی غم انگیز پسر 21 ساله اردبیلی از بالای ساختمان/ فیلم لحظه خودکشی

توضیح پلیس درباره برخورد خشن با مادر دانش آموز تهرانسری+ فیلم

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید