09:48 , 1402/3/3
کد خبر: 000025282
بازدید: 1249
فرایند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه شروع شد

برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه نقد نیز متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی از 20 تا 29 اردیبهشت فرصت داشتند اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا و به نقل از تسنیم، با اتمام کار پایش اطلاعات متقاضیان خرید خودروهای داخلی با توجه به زمان بندی اعلام شده جهت افتتاح حساب وکالتی (واریز 100 میلیون تومان و مسدود کردن آن) و سپس ارسال اطلاعات از بانک ها به سامانه از امروز 3 خرداد ماه تا 10 خرداد فرآیند انتخاب خودرو درسامانه یکپارچه آغاز می شود.

«فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک ها به سامانه ارسال شده می توانند درتاریخ مذکور 5 اولویت خودرویی را به‌منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به‌نشانی esalecar.ir انتخاب کنند، زمان ثبت‌نام تأثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.»

برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه نقد نیز متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی از 20 تا 29 اردیبهشت فرصت داشتند اقدام کنند.

عرضه 23 مدل خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه

«شرکت سایپا 11 خودرو از محصولات خود را عرضه کرده که شامل؛ کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX، ساینا مدل GX اتوماتیک، ساینا مدل جی‌ایکس دوگانه‌سوز و اطلس است.

در این دوره شرکت مدیران خودرو نیز 6 خودرو که شامل آریزو 6 پرو، تیگو 8 پرو، X 55 پرو، X 22 پرو اتوماتیک، X 22 پرو دنده‌ای و آریزو 5 توربو عرضه کرده است.

شرکت فردا موتورز نیز 3 محصول شامل فردا SX5، فردا T5 و سوبا M4 و کرمان‌موتور با جک S3، جک J4، کی‌ام‌سیJ7 در دومین مرحله از طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی حضور دارند.»

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید