16:40 , 1401/12/13
کد خبر: 000021298
بازدید: 1777
عکس 16+ از فرجام عربده کشی های اراذل و اوباش در بریانک

آنها با کارهایی همچون کری خوانی، نمایش قدرت و درگیری، روزگار می گذرانند. این افراد ناپسند و غیر قابل اعتماد، اراذل و اوباش هستند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، این اراذل و اوباش برای خود دفتر و دستکی تاسیس کرده‌اند. به نظر می‌رسند که حتی برخی از آن گنده لات ها نوچه هم دارند. این نوچه‌ها هم جوانانی هستند که از ۱۸ تا ۲۲ سال سن دارند و به دنبال قدرت نمایی و دیده شدن هستند. آنها با هرج و مرج، درگیری، شکستن شیشه‌ها، تخریب دیوارها و خراب کردن اموال عمومی، از خود راضی هستند. این افراد، بی‌احترامی و ناپسندی را برای جامعه به ارمغان آورده‌اند.

یکی از این درگیری های جدید در محله بریانک رخ داد. دو نفر از این اراذل و اوباش ها برای گرفتن انتقام قدیمی، قمه بدست و سوار بر موتور مقابل منزل شخص مورد نظر می روند. آنها شروع به رجز خوانی و عربده کشی می کنند اما طرف مقابل ماجرا از خانه بیرون نمی آید و مردهای شرور شروع به شکستن شیشه های پارکینگ می کنند.

پسر جوان همسایه که مهمان خانه مادرش بود برای اینکه ببیند در کوچه چه خبر است از در خانه بیرون می آید. وقتی می بیند که ان دو مرد شرور در حال تخریب ماشین های هستند به انها اعتراض می کند. در مقابل مردان اراذل با ضربات چاقو و قمه دچار نقص عضو پسر معترض می شوند.

پس از ضرب و شتم پسر جوان ازاذل متواری می شوند که ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی عملیاتی منسجم هر دو شرور را دستگیر می کند.

در پی اطلاعات منتشر شده، دو ازاذل نو پا که هر کدام 20 و 22 ساله هستند در کارنامه خود سابقه چندین درگیری و ضرب و شتم را داشته و در درگیری آخر خود نیز موجب نقص عضو یک شهروند شدند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید