21:24 , 1401/11/2
کد خبر: 000019111
بازدید: 1260
علت تاخیر ۱۲ساعته پرواز استانبول - تهران

مسافران قشم‌ایر از استانبول به تهران که قرار بود ساعت ۱۳ روز گذشته به مقصد تهران حرکت کنند، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، پرواز استانبول-تهران قرار بود ساعت 13 روز گذشته حرکت کند که با تاخیر بیش از 12 ساعت به طول انجامید.

پرواز شماره 2212 قشم ایر در حالی که با اعلام تاخیر اولیه برای پرواز ساعت 17 شنبه یک بهمن برنامه ریزی شد یک بار دیگر اعلام کرد پرواز ساعت 21 استانبول را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و در نهایت ساعت یک بامداد یکشنبه 2 بهمن ماه استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.

یکی از مسافران این پرواز اظهار کرد: در این ساعات، پذیرایی از مسافران انجام نشد و حتی ماموران قشم‌ایر هم برای پاسخگویی به مسافران در فرودگاه حاضر نشدند.  

علت تاخیر پرواز استانبول-تهران چه بود؟

در این خصوص مدیر روابط عمومی قشم ایر علت تاخیر را چنین بیان کرد: با توجه به نقص فنی هوایپمای قشم‌ایر به مسافران تهران به استانبول و استانبول به تهران اطلاع‌رسانی شد که تاخیر داریم؛ به مسافران اطلاع‌ دادیم که ساعت ۱۷ به فرودگاه بیایند اما یک سری مسافران پیامک دریافت نکرده بودند و در فرودگاه حاضر شدند؛ به همین دلیل برای این مسافران پذیرایی هم انجام شده و پیشنهاد هتل هم به مسافران داده شد.

فرود بوئینگ ۷۳۷ به کمک خلبان محجبه

وی ادامه داد: ما تخمین زده بودیم که تا ساعت ۱۷ نقص فنی برطرف می‌شود، اما با وجود همه تلاش‌هایی که انجام شد، نقص فنی برطرف نشده و بعد از آن هم تاخیر ادامه پیدا کرد و مدت زمان لازم برای رفع نقص فنی هم قابل پیش‌بینی نبود. البته ما سعی کردیم در این شرایط همه پروازها را برقرار کنیم و پروازی کنسل نشود و بتوانیم مسافران را به مقصد برسانیم.

صابر نوروزی در خصوص جابجایی مسافران با یک ایرلاین دیگر گفت: مسافران می‌توانستند این کار را انجام دهند و حق طبیعی‌شان بود؛ ضمن اینکه حقوق قانونی مسافر از طرف شرکت انجام می‌شود و می‌توانند با بخش مسافری تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند و اگر طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری خسارتی تعلق بگیرد، پرداخت می‌شود.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید