10:40 , 1401/10/25
کد خبر: 000018750
بازدید: 1404
عشق نافرجام پسر 17 ساله و مهریه 500 سکه‌ای/ هما معشوقه پسر دیگری بود

پسر 17 ساله در حالی درگیر عشقی نافرجام شد که معشوقه 15 ساله اش با همراهی خانواده خود او را در دام مهریه 500 سکه ای گرفتار کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، زن 40 ساله که برای شکایت از خانواده تازه عروس خود به کلانتری قاسم آباد مشهد مراجعه کرده بود، گفت: چند ماه گذشته پسرم با گشت و گذار در شبکه های اجتماعی با دختر کم سن و سالی آشنا شد.

پسرمان نه کار داشت نه سربازی رفته بود

پسر من در هنرستان تحصیل میکرد. نه کار میکرد نه سربازی رفته بود. اما آنقدر شیفته این دختر 15 ساله که هما نام دارد شده بود که ما نمی توانستیم حریف احساساتش شویم.

بیشتر بخوانید: تعرض مرد بدنساز به دختر زیبا در باشگاه مختلط/ درگیری خونین!

پسر مان مدام اصرار میکرد که به خواستگاری هما برویم اما ما قبول نمی کردیم. چرا که فکر میکردیم این یک عشق کودکانه و زودگذر است و به زودی هوای این دختر از سرش می افتد. اما نه تنها هوای هما از سر پسرمان نیافتاد بلکه پسرمان از خانه هم فرار کرد.

تا چند روز از پسرمان خبر نداشتیم و به ناچار به کلانتری گم شدن پسرمان را اطلاع دادیم. بعدا متوجه شدیم که پسرمان با هما فرار کرده است. خانواده هما هم از این موضوع خبر داشتندو اصلا برایشان مهم نبود.

چند روز بعد خبر پیدا شدن پسرمان را دادند. ما از شدت استرس در حال جان دادن بودیم اما وقتی به کلانتری رفتیم خانواده هما هم انجا بودند و با پسر من شوخی و بگو بخند میکردندو عین خیالشان هم نبود.

بیشتر بخوانید: شجاعت پلیس در لباس شخصی/ دزد مسلح در رستوران به هلاکت رسید

مهریه 500 سکه ای و خرید وسایل سنگین جهاز

خانواده هما وضعیت مالی ضعیفی داشتند و ما میترسیدیم که پسرمان را به خاطر علاقه ای که به هما داشت گرفتار کنند. متاسفانه همین هم شد. پسرمان چند روز بعد دوباره از خانه فرار کرد و اینبار برای چند روز از او خبری نداشتیم تا اینکه عکس های عقد او را در فضای مجازی دیدیم. این در شرایطی بود که متوجه شدیم مهریه 500 سکه ای و خرید وسایل سنگین خانه را به گردن پسرمان انداخته بودند.

هما معشوقه پسرهای دیگر بود

بعد از مدتی پسرمان متوجه می شود که هما همانطور که با او در فضای مجازی ارتباط داشته است با پسرهای دیگر هم ارتباط شومی دارد و به خاطر اینکه خانواده هما مهریه 500 سکه ای را اجرا نگذارند به خانه انها رفت و آمد می کند.

من هم به همراه همسرم که به خانه خانواده هما رفتیم و دلیل رفتار دخترشان را جویا شدیم آنها با پرخاش با ما صحبت کردند و ناسزا گفتند.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است، بررسی‌های روان شناختی و مشاوره‌ای درباره این ماجرای تاسف بار با صدور دستوری از سوی سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد) در دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری آغاز شد.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید