11:40 , 1401/11/1
کد خبر: 000019022
بازدید: 1361
عروس قاتل فراری شد/ حمله خونین به مادرشوهر برای انتقام جویی

دختر جوان که تصور میکرد مادر شوهر خود را در حمله خونین به قتل رسانده است در پی دعوایی صوری با همسرش پا به فرار گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، مرد جوان با مراجعه به اداره پلیس تهران اعلام کرد یک سارق بعد از حمله به مادرش طلاهای او را دزدیه و متواری شده است.

مادر غرق خون/ سارق النگوهای طلا را با قیچی دزدید

مرد جوان گفت: پس از اینکه پدرم فوت کرد مادرم به تنهایی در خانه پدری ام زندگی می کرد. روز حادثه وقتی برای دیدن مادرم به خانه او رفتم با پیکر نیمه جان او که غرق خون بود، مواجه شدم.

دانشجوی پزشکی 21 پسر را تیغ زد/ اعتراف کثیف در پارتی شبانه

زمانی که مادرم را به بیمارستان رساندم پزشکان گفتند که به دلیل اصابت جسم سخت به سرش او به کما رفته است. بعد از بررسی کردن خانه پدری ام، متوجه شدم که طلاهای مادرم هم توسط سارق ربوده شده است.

با اظهارات این مرد، پرونده‌ای در شعبه پنجم دادسرای ناحیه34 تهران تشکیل و تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی سارق آغاز شد.

زن سارق در خرم آباد جنجال به پا کرد/ بازداشت شد

مرده زنده شد/ راز جنایت خونین فاش شد

در ادامه تحقیقات پلیسی مادر مرد جوان به طرز شگفت انگیزی به هوش آمد و اسرار این درگیری خونین را برملا کرد.

زن سالخورده با بیان اینکه شخص ضارب یا همان سارق، عروس اوست گفت: با عروسم از همان ابتدا اختلاف داشتیم. وقتی او به خانه ام آمد بحث و اختلاف های قدیمی مان بالا گرفت. عروسم من را کتک زد و با یک مجسمه به سرم ضربه زد و من از هوش رفتم. وقتی از کما بیرون آمدم دیدم که در بیمارستان هستم و متوجه شدم که حدود سه هفته است که در بیهوش و در کما بوده ام.

تعرض مرد بدنساز به دختر زیبا در باشگاه مختلط/ درگیری خونین!

عروسم هم وقتی میبیند که من بیهوش هستم طلاهایی که در خانه داشتم را می دزدد. حتی با قیچی النگوهایی که در دست داشتم را بریده بود و حالا هم او فرار کرده است.

پس از اظهارات زن سالخورده، عروس جوان تحت تعقیب قرار گرفت.

عروس فراری بازداشت شد/ فکر کردم قاتل هستم!

عروس جوان که به یکی از شهرستان ها گریخته بود در نهایت بازداشت شد. او در اظهارات خود گفت: از ابتدای ازدواجم با مادر شوهرم اختلاف داشتم و او از این ازدواج رضایت نداشت. بارها با من به بهانه های مختلف دعوا میکرد و حتی یکبار به شدت من را کتک زد که من به شدت مصدوم شدم.

شجاعت پلیس در لباس شخصی/ دزد مسلح در رستوران به هلاکت رسید

روز حادثه برای انتقام جویی به خانه او رفتم؛ چرا که از او کینه به دل داشتم. با مادر شوهرم دعوا کردم و او را کتک زدم. طلاهایش را دزدیم. از آنجایی که مجسمه را به سر مادر شوهرم کوبیده بودم و او بیهوش روی زمین افتاده بود من فکر کردم که او مرده است و من قاتل او هستم. برای همین سریع به خانه برگشتم و یکم دعوای صوری راه انداختم و به این بهانه خانه را ترک کردم.

به یکی از شهرستان ها گریختم و تمام این مدت عذاب وجدان داشتم؛ چرا که فکر میکردم من یک قاتل هستم. اما زمانی که دستگیر شدم فهمیدم مادر شوهرم زنده است.

براساس این گزارش، عروس انتقام‌جو با قرار قانونی بازداشت شده و در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید