09:02 , 1402/3/3
کد خبر: 000025275
بازدید: 1276
شادی گل رونالدو به سبک مسلمانان+ عکس

رونالدو پس از باز کردن دروازه الشباب، به روی زمین سجده زد و خدای خود را بابت این گلزنی شکر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، در شرایطی که یک چشم هواداران النصر به استادیوم کینگ عبدالله شهر جده یا همان الجوهرة بود تا بلکه خبر خوبی از آنجا به استادیوم الاول پارک ریاض برسد، اما گل زودهنگام الاتحاد امید‌های زردپوشان پایتخت نشین را ناامید کرد.

بدبیاری‌های النصری‌ها به همینجا ختم نشد چرا که الشباب تا دقیقه ۴۰ موفق به زدن ۲ گل توسط کریستین گوانکا شد و این آب سردی بود بر پیکر تماشاگران حاضر در استادیوم. درست در لحظاتی که هواداران شکست را پذیرفته بودند، شوت تالیسکا اختلاف را کاهش داد.

در ابتدای نیمه دوم عبدالرحمن غریب موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و سپس نوبت به فوق ستاره پرتغالی رسید تا کامبک النصر برای پیروزی را تکمیل و آن‌ها را به یک معجزه در هفته‌های پایانی امیدوار کند.

رونالدو که در نیمه نخست شانس گلزنی داشت، با یکی از پرواز‌های معروف خود، قدر ارسال گیسلین کونان را دانست و با پروازی تماشایی، ضربه سر خود را روانه دروازه کرد که توپ او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۶۰، بدبیاری‌های دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان به پایان رسید. این بار نیز گیسلین کونان در متن حرکت بود. او از سمت چپ وارد زمین الشباب شد و توپ را به لوئیز گوستاوو رساند. این بازیکن نیز که در محاصره دو تن از یاران حریف قرار گرفته بود، سریعا توپ را به رونالدو سپرد.

رونالدو که به سمت دروازه الشباب در حرکت بود، ۲ مدافع حریف را مقابلش می‌دید. دخالت فواز الصقور روی توپ و تغییر مسیر آن، باعث شد تا مسیر حرکتی ایاگو سانتوس مخالف با حرکت توپ باشد و رونالدو تا پشت محوطه جریمه مدافعی را مزاحم خود نمی‌دید.

او با رسیدن به نزدیکی‌ها محوطه، ضربه سهمگین خود را روانه دروازه کرد که شوت تماشایی او به گوشه دروازه رفت و کامبک تیمش را تکمیل کرد. با این گل، تمامی بازیکنان داخل و بیرون النصر به سمت فوق ستاره پرتغالی هجوم برده و حلقه شادی تشکیل دادند. رونالدو نیز که زمینه ساز پیروزی تیمش شده بود، با ضرباتی از سوی هم تیمی هایش مواجه شد تا اینگونه پیش افتادن تیم را جشن بگیرند.

در پایان بازی ویدیو و تصاویری از حلقه شادی النصری‌ها منتشر شد که در نوع خود جالب بود. رونالدو پس از باز کردن دروازه الشباب، به روی زمین سجده زد و خدای خود را بابت این گلزنی شکر کرد. حرکتی که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود و به نظر می‌رسد حضور در فوتبال عربستان، روی روحیه و رفتار فوق ستاره پرتغالی اثرگذار بوده است.

سجده شکر رونالدو در ریاض به سبک مسلمانان

بیشتر بخوانید: رونالدو به دنبال فسخ قرارداد با النصر و بازگشت به اروپا

در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ عربستان، النصر به مصاف الشباب رفت و به برتری ۳ بر ۲ رسید.

النصر در حالی پیروز مسابقه شد که در تا دقیقه ۴۰ با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب بود، ولی توانست در ۱۵ دقیقه، یک بازگشت باشکوه را رقم زند و با ۳ گل، ۳ امتیاز ارزشمند و حیاتی را بدست آورد.

رونالدو در این مسابقه گل سوم و گل برتری النصر را به زیبایی وارد دروازه الشباب کرد. 

النصر با این برد ۶۳ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. الاتحاد با ۶۶ امتیاز در صدر قرار دارد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید