16:56 , 1401/12/22
کد خبر: 000021797
بازدید: 6998
سید بابک موسوی عکاس حیات وحش کیست (عکاس گربه پالاس)

جزئیات ماجرای میم های خنده دار سید بابک موسوی و گربه پالاس را در ادامه مطلب بخوانید.

به گزارش خبرنگار محیط زیست ایونا، سید بابک موسوی یک عکاس حیات وحش است که با انتشار تصویر گربه پالاس خراسان در فضای مجازی محبوب شد. عکس های گرفته شده توسط سید بابک موسوی در فضای مجازی بیش از پیش دست به دست شد. کاربران فضای مجازی شروع به ساخت میم های خنده دار و شوخی های طنز محور با عکس های بابک موسوی، کردند.

انقراض نسل گربه پالاس از دست بابک موسوی

این شوخی ها تا جایی ادامه داشت که کابران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف اعلام کردند، بابک موسوی آنقدر در محل زندگی گربه پالاس، گربه شنی، روباه شنی و کلا شنی حضور پیدا می کند که در نهایت نسل آنها منقرض می شود.

همه چیز درباره گربه پالاس

گربه پالاس ایران یکی از نژادهای گربه‌های موجود در ایران است که به دلیل ظاهر جذاب و شگفت‌انگیزش محبوبیت زیادی بین علاقه‌مندان به حیوانات پالایش یافته است. این گربه‌ها به صورت خانگی نگهداری می‌شوند و از نظر شخصیتی بسیار دوست داشتنی، فعال و بازیگوش هستند.

گربه پالاس ایران به دلیل داشتن پوستی بافته و ضخیم و همچنین وجود چشمان بزرگ و گوشهای کوچک و تیز، از جمله ظاهر خاصی برخوردار است که این نژاد را از دیگر گربه‌ها متمایز می‌کند. این گربه‌ها از اصیل‌ترین نژادهای گربه‌های ایرانی به شمار می‌روند و اغلب در مناطق شمالی ایران به دیده می‌خورند.

با توجه به جذابیت این نژاد، برخی از پرورش‌دهندگان گربه، اقدام به تولید نسل‌های جدیدی از گربه پالاس با ویژگی‌های خاص نموده‌اند که به نام‌های مختلفی مانند گربه پالاس سفید، گربه پالاس طلایی و ... شناخته می‌شوند.

میم های بابک موسوی با گربه پالاس

در ادامه برخی از شوخی های کاربران فضای مجازی با نصاویر گرفته شده توسط بابک موسوی را مشاهده می کنید.

یک کاربر درباره عکاس گربه پالاس: خودکشی گربه پالاس خراسان بدلیل عکس های وقت و بی وقت سید بابک موسوی

یک کاربر درباره عکاس گربه پالاس: داش میشه حداقل یه لحظه نیایی من برم دسشویی بیام

یک کاربر درباره عکاس گربه پالاس: سیدبابک موسوی یک فرد نیست، یک سبکِ زندگیه.

.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید