20:53 , 1402/2/27
کد خبر: 000024939
بازدید: 1213
ساپینتو: استحقاق رسیدن به قهرمانی را داشتیم

سرمربی استقلال بیان کرد: امیدوارم بازی خوبی بین این دو تیم باکیفیت باشد. همانطور که می‌دانید برای من و تیم سخت بود که به قهرمانی نرسیم چون استحقاقش را داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه برای هدفی که داشتیم و آن هم قهرمانی بود، نمی‌توانیم بجنگیم.

 

 ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تراکتور تیم بسیار خوبی است. این تیم پس از آمدن سرمربی جدید پیشرفت کرد و بازی‌های مثبتی انجام دادند و به‌صورت انفرادی نیز بازیکنان خوبی دارند. متأسفانه برای هدفی که داشتیم و آنهم قهرمانی بود، نمی‌توانیم بجنگیم.

استحقاق رسیدن به قهرمانی را داشتیم

وی در ادامه افزود: امیدوارم بازی خوبی بین این دو تیم باکیفیت باشد. البته می‌خواهیم لیگ را با برتری و سه امتیاز بیشتر به پایان برسانیم. همانطور که می‌دانید برای من و تیم سخت بود که به قهرمانی نرسیم چون استحقاقش را داشتیم. اگر واقعیت‌ها در تصمیم‌گیری انجام می‌شد دو سه بازی مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شدیم و الان باید لیگ را ادامه دهیم.

کیفیت و قدرت‌مان را در جام حذفی مقابل تراکتور نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد نمایش ضعیف تیمش در دیدار رفت برابر تراکتور یادآور شد: نمی‌شود گفت که آن مسابقه تنها بازی بد ما بود. ما در بازی رفت با تراکتور خیلی بد نبودیم و آن تمام قدرت‌مان نبود، اما دیداری که در جام حذفی برابر تراکتور انجام دادیم کیفیت و قدرت‌مان را نشان دادیم و الان هم می‌خواهیم مقابل تیم خوب تراکتور برنده بازی باشیم.

این مربی پرتغالی همچنین در مورد هدف اصلی تیم در مقطع زمانی فعلی که موفقیت در جام حذفی است هم تأکید کرد: الان روی این بازی متمرکز هستیم و پس از آن درباره جام حذفی و بحث دربی در فینال صحبت خواهیم کرد.

با حضور VAR قهرمان می‌شدیم

ساپینتو در واکنش به این سؤال که لحظه‌ای برای او وجود دارد که حسرتش را بخورد، گفت: خیلی از لحظه‌ها بوده است. در کنفرانس‌ها صحبت کردم. در هر بازی که از ما امتیاز گرفته شد، حرف زدم. بازی‌هایی داشتیم که برای ما پنالتی نگرفتند. خیلی از چیزها برای ما اتفاق افتاد. مطمئنم امسال با حضور VAR قهرمان می‌شدیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال برای فصل آینده برای حقیقت فوتبال این سیستم را بیاورد. هواداران استحقاق این سیستم در فوتبال را دارند. خیلی مهم است که مکالمه‌هایی بین داوران و شخصی که مسئول سیستم VAR است، صورت بگیرد. این را می‌توانم بپذیرم که برخی از صحنه‌ها سریع اتفاق می‌افتد و حتی پس از یکی دو بار دیدن نمی‌توانیم تصمیم بگیریم. اشتباهات را می‌پذیرم، اما نه فقط علیه یک تیم خاص. اگر اینجا بمانم می‌خواهم برای فصل بعد سیستم VAR را داشته باشیم.

دوست دارم در استقلال بمانم اما یکسری چیزها باید بهبود پیدا کند

وی در مورد بحث تمدید قراردادش با استقلال برای فصل آینده خاطرنشان کرد: علاقه قبلی‌ام این است که بمانم، ولی مالک باشگاه نیستم. من عاشق تیم، هواداران، بازیکنان و مردم ایران هستم. دوست دارم اینجا بمانم ولی یکسری چیزها در فوتبال باید بهبود پیدا کند، مثل سیستم VAR تا واقعیت‌ها بیشتر نمایش داده شود. اگر تا الان قراردادم امضا نشده، به خاطر من نبوده است. آقای حجت کریمی این قدرت را دارد که تصمیم بگیرد. فکر کنم او در مسیر درستی است و با ایجنت من دنبال تمدید قراردادم هستند، ولی من تصمیم‌گیرنده نیستم، چون پروتکلی برای قراردادم نیست.

مشکلات دیگری هستند که باید حل شوند تا بمانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همانطور که گفتم مشکلات دیگری هستند که باید حل شوند تا بمانم. من در مورد چیزهایی صحبت کردم که تیم تاپی مثل استقلال نیاز دارد، شرایطی مثل بقیه تیم‌های دیگر تا بتواند رقابت کند. مثل پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و مس رفسنجان که سه زمین تمرین داشت و هتلی می‌سازند که فوق‌العاده است. ما هم باید شرایط مشابهی داشته باشیم. مسائل مالی باید سر وقت باشد و امنیت کاری و اداری وجود داشته باشد. ما نباید سه مدیرعامل برای یک سال داشته باشیم و اینها برای آینده کاری من مهم است.

بیش از ۷ ماه است که حقوقی از باشگاه نگرفته‌ام

ساپینتو در پاسخ به این سؤال که پس از اینکه اعلام کرد چند ماهی است مطالباتش را دریافت نکرده است، آیا در این مدت پولی به او پرداخت شد یا نه، گفت: خیر! شرایط همان است و فکر کنم هفت ماهی است که پولی نگرفته‌ام. پاداش دریافت کرده‌ام، ولی بحثم حقوقم است. من ماه به ماه باید حقوق باید می‌گرفتم و فکر کنم دو هفته دیگر می‌شود هشت ماه که پولی نگرفته‌ام.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید