07:22 , 1401/5/14
کد خبر: 000014685
بازدید: 2203
رشد سریع مو در 7 روز

اگر می خواهید موهایتان سریعتر رشد کنند، باید صبور باشید، به طور منظم و با دقت از موهایتان مراقبت کنید و روش های مناسب را به کار ببرید.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، روند رشد موهای شما بیشتر به نحوه مدیریت این فرآیند بستگی دارد تا موهایتان. شما باید بتوانید به طور منظم از موهای خود مراقبت کنید و صبور باشید. متأسفانه موهای شما بدون کمک شما نمی توانند به همان سرعتی که می خواهید رشد کنند. نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که در حالی که موهای شما رشد می کنند، باید سالم نیز باشند. موهایی که به روش سالم رشد نمی کنند راحت تر از بین می روند. موهای شما فقط زمانی سریعتر رشد می کنند که قوی تر باشند.

بلندی موها چه رازهایی در مورد شخصیت زنان را برملا می کند - روزیاتو

روش های رشد سریع مو

می توان روش های رشد سریع مو را به دو عنوان اصلی تقسیم کرد. اولین آنها روش های طبیعی هستند که با سلامت بدن شما نیز مرتبط هستند. به یاد داشته باشید، هر چه شما سالم تر باشید، موهای شما سالم تر و سریعتر رشد می کنند. روش دوم ساده است، اما باید توجه داشته باشید و برنامه ها را به طور منظم انجام دهید. به لطف این برنامه ها، می توانید رشد سریع مو را کشف کنید که برای موهای شما مفید است.

روش های طبیعی را امتحان کنید

موهای شما نیز می خواهند سالم باشند و به روشی سالم رشد کنند. نباید فراموش کنید که شما هستید که موهایتان را تغذیه می کنید. بنابراین قبل از هر چیز لازم به ذکر است که برای رشد سریع مو چه روش های طبیعی را می توانید امتحان کنید. اما به یاد داشته باشید، پس از مراقبت منظم از موهایتان با روش های طبیعی، موهای شما در مدت کوتاهی رشد نخواهند کرد. باید صبور باشید و قول های غیرواقعی مانند روش های رشد مو را در 1 هفته ندهید. نکته پایانی: بهتر است پس از رشد موهایتان به تغذیه موهای خود با روش های طبیعی ادامه دهید.

رشد سریع مو - تقویت و افزایش رشد مو با 5 روش خانگی شگفت‌انگیز | دیجی‌کالا مگ

به تغذیه متعادل توجه کنید

این در دستان شماست که موهایتان را سالم تر کنید. مهمترین کاری که برای این کار باید انجام دهید این است که یک رژیم غذایی منظم و متعادل داشته باشید. از مصرف غذاهای غنی از پروتئین غافل نشوید. علاوه بر این، نباید آب مورد نیاز بدن خود را نادیده بگیرید. این کار سلول های شما را فعال می کند و به رشد سریع موهای شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید: 11 راهکار خانگی برای تقویت مو

مکمل ویتامین مورد نیاز است

رشد سریع مو به معنای رشد قوی است. دریافت ویتامین های کافی در رژیم غذایی به تقویت موهای شما کمک می کند. اگر موهای خود را از ویتامین های مورد نیاز خود محروم کنید، ضعیف شده و می شکنند. موهای شما با انتهای شکسته بی روح و ضعیف به نظر می رسند. این بدان معنی است که شما باید موهای خود را کوتاه کنید. تامین نیازهای ویتامین با غذاهایی که مصرف می کنید سالم ترین راه است، اما همچنان می توانید با استفاده از محصولات ویتامین مو از شکستگی و تقویت موهای خود جلوگیری کنید.

قرص کاهش ورم بینی | بهترین قرص کاهش ورم بینی بعد از عمل | دکتر احمدعلی رجب  پور

با کراتین گیاهی موهای خود را تقویت کنید

کراتین ماده اولیه موهای شماست. کراتین که می توانید آن را به عنوان منبع غذایی اصلی موهای خود در نظر بگیرید، ماده ای است که به موهای شما استحکام می بخشد. این به شما بستگی دارد که میزان کراتین موهایتان را همیشه در یک سطح مشخص نگه دارید. می توانید از کراتین های گیاهی را برای متعادل کردن میزان کراتین در تارهای موی خود استفاده کنید. به این ترتیب موهای شما کراتینی را که از آن محروم شده است پس می‌گیرد و ظاهری سالم‌تر و قوی‌تر پیدا می‌کند.

روش های ساده ای که می توانید برای رشد موهای خود استفاده کنید

برای رشد موهایتان باید قاطعانه عمل کنید. با روش های ساده ای که به کار می برید، می توانید آگاهانه تر به موهای خود نزدیک شوید و موهای خود را سریعتر رشد داده و قوی تر کنید. به لطف این روش های ساده و سریع، ظاهری سالم تری نیز به موهای خود خواهید داد.

شامپوهای مغذی را ترجیح دهید

مهم‌ترین نکته در هنگام رشد مو، تقویت مو است. بنابراین انتخاب شامپوهای مغذی موهای شما را در برابر شکستگی و سایش قوی تر می کند.

توصیه کارشناسان خانومی در مورد انتخاب شامپو و ماسک مو - همشهری آنلاین

بعد از شامپو از کرم مراقبت مو استفاده کنید

اگر به دنبال رشد سریع مو هستید، حتما از کرم مراقبت از مو در این فرآیند استفاده کنید. نرم کننده باعث شادابی بیشتر موهای شما و همچنین تغذیه و تقویت آنها می شود. می توانید بلافاصله پس از شامپو کردن موها، نرم کننده خود را به انتهای موهای خود بزنید.

موهای خود را با دقت بیشتری شانه کنید

موهای خود را با احتیاط شانه کنید، به گونه ای که گویی در حال دست زدن به یک ریزه کاری هستید. نادیده نگیرید که موهای شما نیز ممکن است بشکنند. هنگامی که موهای شما بعد از حمام مرطوب است، استفاده از اسپری مراقبتی قبل از شانه کردن موهای شما را نرم و به راحتی شانه می کند. به خصوص اگر موهای مجعد دارید، حتما از یک شانه ضخیم برای رفع گره خوردن موهایتان استفاده کنید.

درمان ریزش مو در خانه؛ موثرترین روش های جلوگیری از ریزش مو

آب داغ می تواند به موهای شما آسیب برساند

آب داغ می تواند برای موهای شما بسیار ساینده باشد. به جای آب داغ که باعث شکستن و ضعیف شدن موهایتان می شود، حداقل می توانید برای آخرین بار پوست سر خود را با آب گرم بشویید. به این ترتیب گردش خون موهای شما افزایش می یابد و موهای شما می توانند سریعتر رشد کنند.

بیشتر بخوانید: اکستنشن چقدر باعث ریزش مو می‌شود؟

ریشه مو را ماساژ دهید

ماساژ مانند آب سرد باعث افزایش گردش خون و تسریع رشد مو می شود. این ممکن است نیاز به تصمیم گیری داشته باشد. با ماساژ دادن پوست سر به مدت 10 دقیقه هر روز می توانید به رشد سریع موهای خود کمک کنید. همچنین می توانید در حین ماساژ از محصولاتی مانند روغن مراقبت از مو و کرم مراقبت از مو استفاده کنید. اگر این کار را به یک عادت تبدیل کنید، می توانید در مدت زمان کوتاهی موهای خود را تقویت کنید.

آموزش ماساژ سر به صورت گام به گام ( با عکس ) – کوروک

از روبالشی ساتن استفاده کنید

چیزهایی که با موهای شما تماس پیدا می کنند تأثیر مثبت یا منفی روی موهای شما دارند. یکی از اثرات منفی آن برق زدگی است. الکتریسیته باعث ضعیف شدن موهای شما در برابر عوامل خارجی می شود. با انتخاب روبالشی هایی که بیشترین تماس را با موهای شما دارند از پارچه ساتن می توانید تا حدودی از این خطر دور شوید.

شکستگی های مو را از بین ببرید

اگرچه موهای شما از ریشه رشد می کنند، اما انتهای شکسته موهای شما می تواند موهای شما را ضعیف تر کند. افزایش نوک موهای شما در طول فرآیند رشد طبیعی است، اما این شکستگی ها می تواند باعث ضعیف شدن موهای شما و شکستن آن پس از مدتی شود. کوتاه کردن منظم انتهای موهایتان، اما نه خیلی مکرر، روند رشد موی سالم تری را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: چه چیزی باعث ریزش مو می شود/ چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟

این امکان وجود دارد که موهای خود را بلند کنید یا حتی سریعتر. با این حال، آنچه برای این کار نیاز دارید، ممکن است به صبر و اراده نیاز داشته باشد. اگر برای این کار آماده هستید، داشتن موهای بلند، سالم و قوی آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. 

برای رشد سریع مو از آلوئه ورا استفاده کنید

آلوئه ورا در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو استفاده می شود. باعث می شود موهای شما سالم و سریع رشد کنند. یک قاشق چای خوری عسل، یک قاشق غذاخوری لیمو و یک فنجان آلوئه ورا برای ماسک آلوئه ورا کافی است.

پس از مخلوط کردن مواد لازم، آن را به موهای خود بمالید و بگذارید 30-35 دقیقه بماند. سپس موهای خود را آبکشی کرده و با شامپو بشویید. انجام این فرآیند دو بار در هفته مناسب است. پس از مدتی مشاهده خواهید کرد که موهایتان رشد کرده و سالم به نظر می رسند.

برای رشد سریع مو از آلوئه ورا استفاده کنید

برای رشد سریع مو از روغن گیاهی استفاده کنید

شما می توانید با مخلوط کردن چند روغن که به راحتی می توانید از گیاهان دارویی بخرید، درمانی تهیه کنید. برای این کار، روغن جوجوبا، روغن رزماری و روغن اسطوخودوس ایده آل ترین روغن ها هستند. سه قطره از هر یک از این روغن ها را اضافه کنید. سپس دو قطره روغن آویشن و روغن چوب سرو را اضافه کنید. پس از اینکه روغن حاصل را برای چند دقیقه روی حرارت ملایم قرار دادید، ریشه موهایتان را کاملا ماساژ دهید.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید