08:19 , 1401/9/1
کد خبر: 000016688
بازدید: 1242
رستم قاسمی از دولت رفتنی شد/ بذرپاش گزینه اصلی دولت برای وزارت راه

معاون پارلمانی رئیس جمهور تغییر وزیر راه و شهرسازی را بحثی جدی دانست و گفت: به احتمال زیاد گزینه جایگزین رستم قاسمی یکشنبه هفته آینده به مجلس معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، طبق آنچه سید محمد حسینی به خبرگزاری دولت گفته، مهرداد بذرپاش گزینه ای است که احتمالا به جای قاسمی به مجلس معرفی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه احتمال تغییر در سطح وزیر در این بخش جدی است، گفت: قرار بر آن است که دولت برای هفته آینده گزینه پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

حسینی در ارتباط با گزینه های دولت برای تغییر رستم قاسمی چنین توضیح داده که تاکنون مهرداد بذرپاش گزینه اصلی برای تصدی این سمت به شمار می رود.

بذرپاش در حال حاضر ریاست دیوان محاسبات را بر عهده دارد که در این مورد نیز حاشیه هایی وجود داشت و برخی بر این نکته تاکید داشتند که برای تصدی این پست فرد باید حداقل 20 سال سابقه کار داشته باشد که وی در زمان تصدی این سمت تنها 17 سال سابقه داشته است. البته بعدها بذرپاش چنین عنوان کرده بود که سه سال هم طی سال های 1379 تا 1382 با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه شریف همکاری داشته و مستندات آن هم موجود است.

در مورد رستم قاسمی نیز در هفته های گذشته و به دنبال حاشیه های متعددی که در خصوص او ایجاد شده بود اخباری منتشر شده و بر ا ساس آنها چنین اعلام شد که وی نامه استعفای خود را به رئیس جمهور تقدیم کرده است هرچند که بعدها این خبر از سوی برخی مسئولان رد شد.

بیشتر بخوانید: علی کریمی چه عکسی از وزیر راه منتشر کرد؟/ زن بی حجابی که همراه رستم قاسمی بود، کیست؟     

واکنش رستم قاسمی به انتشار عکس هایش به همراه خانم بی حجاب      

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید