12:23 , 1401/7/30
کد خبر: 000016095
بازدید: 1330
راه حل های سریع و قطعی برای دردهای قاعدگی

درد قاعدگی می تواند مشکلات روحی و جسمی را به همراه داشته باشد. بسته به نوع و شدت درد می توان ورزش، مصرف کیسه آب گرم و دمنوش های مختلف گیاهی یا موارد دیگر انجام داد.

10 نکته برای تسکین درد قاعدگی

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، می توانید چیزهایی که برای درد و درد قاعدگی مفید است، مانند دمنوش ها، گیاهان دارویی، ورزش ها، روش های طبیعی در خانه  را در این مطلب پیدا کنید.

درد قاعدگی یکی از ناراحت کننده ترین موقعیت ها برای زنان در طول دوره تخمک گذاری است. علاوه بر این، این واقعیت که این چرخه هر ماه اتفاق می افتد و هر ماه باید همان درد را متحمل شود، هم بر روانشناسی و هم بر زندگی روزمره تأثیر منفی می گذارد و بانوان به دنبال درمان های خانگی برای کاهش درد ناشی از دردهای قاعدگی هستند. در حالی که برخی از زنان با مصرف دارو راه حلی برای این مشکل پیدا می کنند، برخی دیگر می خواهند با روش های گیاهی و طبیعی از شر درد و درد قاعدگی خلاص شوند. اگر به دنبال روش های گیاهی و طبیعی در خانه هستید، می توانید مطالب ما را بررسی کنید که در آن در مورد روش هایی مانند چیزهایی که برای درد و درد قاعدگی مفید هستند، دمنوش ها، گیاهان دارویی و ورزش های مناسب صحبت می کنیم. 

آنچه ما به عنوان درد قاعدگی توصیف می کنیم، دردی است که قبل از خونریزی قاعدگی شروع می شود و در 1 تا 3 روز اول رخ می دهد. در این فرآیند، درد ممکن است شدید باشد و گرفتگی عضلات ایجاد شود. درد قاعدگی به طور کلی پس از شروع خونریزی ناپدید می شود. می توان گفت که دوره قبل از قاعدگی است که برای خانم ها مهم است. روش های زیادی وجود دارد که می توانید در این فرآیند انجام دهید. می توانید با روش های عملی چه در خانه و چه در محل کار، با چیزهایی که برای دردهای قاعدگی مفید است، دمنوش ها، گیاهان دارویی و ورزش درد خود را کاهش دهید. در اینجا راه حل های دقیقی وجود دارد که برای دردهای قاعدگی مفید است…

راه حل نهایی درد قاعدگی

راه حل قطعی درد قاعدگی دارو است. یکی از آنها مسکن هایی است که برای دردهای قاعدگی مفید است. با مصرف مسکن می توانید درد خود را تسکین دهید. اما مسکن ها به طور کامل درد را تسکین نمی دهند. درد را برای مدت معینی کاهش می دهد و زمانی که اثر مسکن از بین رفت، ممکن است درد قاعدگی دوباره شروع شود.

اگر به دنبال روش های گیاهی به عنوان راه حل قطعی برای دردهای قاعدگی هستید، می توانید موارد زیر را استفاده کنید.

چیزهایی که برای دردهای دوره ای خوب هستند

با روش های گیاهی و طبیعی می توان از شر دردهای قاعدگی خلاص شد. گیاهان معجزه آسایی که طبیعت به ما داده برای دردهای قاعدگی نیز مفید هستند. از آنجایی که در دوران قاعدگی باید سر کار رفت و کار کرد، از روش های عملی بیشتر استفاده می شود. همچنین از آنجایی که قاعدگی رویدادی است که هر ماه اتفاق می افتد، فرد تجربه بیشتری در مورد چگونگی تسکین درد به دست می آورد. اگر لازم باشد در مورد آن گیاهان صحبت کنیم، می توانیم پیشنهادهای زیر را ارائه دهیم:

گیاهانی که برای دردهای قاعدگی مفید هستند

زنجبیل: باعث تسکین در ناحیه شکم می شود.

ریحان: درد را تسکین می دهد.

دارچین: برای دردهای قاعدگی مفید است.

ملاس نیشکر: سرکوب ماهیچه های رحم را کاهش می دهد.

زردچوبه: به عنوان مسکن شناخته شده است.

موز: به بدن مقاومت می کند.

سبزیجات سبز: به رفع قاعدگی کمک می کند.

دمنوش هایی که برای دردهای قاعدگی مفید هستند

دمنوش بابونه

دمنوش رازیانه

دمنوش مریم گلی

دمنوش نعنا

دمنوش آویشن

دمنوش لیمو لیندن

ورزش هایی که برای دردهای قاعدگی مفید هستند

ماساژ شکم: ناحیه شکم را با حرکات دست مالش دهید.

15-20 دقیقه پیاده روی: پیاده روی در هوای تازه داشته باشید.

تنفس عمیق: تمرینات تنفسی منظم را در فواصل زمانی انجام دهید.

حرکت دادن پاها به بالا و پایین در حالت خوابیده به پشت

ماساژ کمر و پشت

ماساژ ناحیه شکم با کیسه آب گرم: آب گرم روشی برای تسکین درد است. با قرار دادن کیسه آب گرم روی ناحیه دردناک می توانید درد آن ناحیه را تسکین دهید.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید