12:01 , 1401/12/16
کد خبر: 000021474
بازدید: 1508
دیشب در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان چه خبر بود؟

در فضای مجازی اخباری از حمله شیمیایی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتشر شده است که مسئولان این دانشگاه توضیحاتی دراین باره ارائه کرده اند.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، برخی کانال های تلگرامی و عده ای در فضای مجازی از شب گذشته اخباری درباره حمله شیمیایی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح کرده اند.

ماجرای حمله شیمیایی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واقعیت دارد؟

شب گذشته (دوشنبه، 15 اسفند) برخی کانال های تلگرامی با انتشار چنین خبری نوشتند: « بنابر اخبار واصله خوابگاه، ساعاتی پیش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورد حمله شیمیایی قرار گرفت. در حال حاضر دانشجویان از خوابگاه بیرون آمده‌اند. هنوز اطلاع دقیقی از تعداد مسمومین در دست نیست.»

اما پس از انتشاراین اخبار پژمان عقدک، مدیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این باره به ایسنا گفت: « شب پیش چند نفر از دانشجویان احساس سوزش و آبریزش می‌کنند، بنا بر اعلام آن‌ها، مسئولین دانشگاه اقدام به تخلیه خوابگاه کرده و مسئولین نیز محیط را بررسی می‌کنند، اما هیچ چیزی پیدا نمی‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

با شکایت قالیباف دادگاه میرسلیم را محکوم کرد

اگر مسمومیت‌ها کار دشمن است خیلی بی‌عرضه اید

این مسئول همچنین اظهار کرد: پس از ابن اتفاقات اورژانس به محل مراجعه کرده و دو تن از دانشجویان که علائم چشمی و ریزش اشک داشتند را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند که پس از گذشت دو ساعت هر دو نفر ترخیص شدند و در شرایطی که این اتفاق حوالی ساعت 22:45 آغاز شده بود حدود ساعت 2شب شاهد بودیم که تمام دانشجویان در خوابگاه های خود مستقر شده اند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید