آخرین اخبار دکتر ساناز علی خواه امروز پنج شنبه 28 فروردین را در ایونا بخوانید

دکترای تخصصی روانشناسی بالینی و متخصص نورومارکتینگ و نوروبرندینگ مولف 8 عنوان کتاب تخصصی در زمینه روانشناسی بالینی متخصص و پژوهشگر در زمینه تبلیغات و اثرات روانشناختی مارکتینگ و برندینگ در چند سازمان مطرح کشور

✍️ یادداشت اختصاصی دکتر ساناز علی‌خواه برای پایگاه خبری نگاه ایرانیان - ایونا:

دکتر ساناز علی‌خواه : نورومارکتینگ، با علوم اعصاب مصرف‌کننده نیز ارتباطی تنگاتنگ دارد. علوم اعصاب مصرف‌کننده، به عنوان شاخه‌ای از روانشناسی بازاریابی، بر رفتار مصرف‌کننده و تأثیر جنبه‌های مختلف عملکرد مغز انسان بر ترجیحات و رفتار خرید تمرکز دارد. با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته‌ای مانند تصویربرداری مغزی، نورومارکتینگ به ما امکان می‌دهد تا به درون ذهن مصرف‌کننده سفر کرده و محرک‌هایی را که واقعاً بر تصمیم‌گیری‌های او تأثیر می‌گذارند، شناسایی کنیم.

رقابت تپسل و رقیبانش دیگه جنگ بر سر «تعداد تبلیغات» نیست، جنگ بر سر #داده_های_عصبی هستش. هرکدوم زودتر به اعماق مغز کاربر نفوذ کنه، برنده است! که تا اینجا گویا تپسل تا چند سال آینده گوی رقابت رو نه تنها ربوده بلکه در دستانش پیش به سوی آینده در حرکته و چه بسا رقیبانش در غبار حرکتش محو بشن.

آخرین اخبار