17:28 , 1401/11/24
کد خبر: 000020290
بازدید: 2374
در کنسرت دیشب ماکان بند چه گذشت و امیر مقاره چه گفت؟+ فیلم

کنسرت شب گذشته ماکان بند با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایونا، پس از چندین ماه تعطیلی سالن های کنسرت در آستانه برگزاری جشنواره موسیقی فجر اجرای کنسرت ها بار دیگر با اجرای افراد و گروه هایی مانند سیروان خسروی، ماکان بند و رضا صادقی از سر گرفته شده است.

البته چندی پیش نیز برخی خواننده ها مانند زانکو اجراهایی داشتند اما شاید شروع اجراهای مخاطب پسند را بتوان به کنسرت شب گذشته (یکشنبه، 23 بهمن) سیروان خسروی و ماکان بند و کنسرت فردای(سه شنبه، 25 بهمن) رضا صادقی مربوط دانست.

شب گذشته با وجود بارش سنگین برف در پایتخت، کنسرت گروه ماکان بند در دو سانس و با حضور و اجرای امیر مقاره و رها مهادیان برگزار شد و در قالب آن آهنگ های متعددی اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

امیر مقاره بازداشت شد/ دلیل دستگیری خواننده ماکان بند چه بود؟

امیر مقاره آزاد شد/ اتهام خواننده ماکان بند چه بود؟

اما نکته قابل توجه اینکه از دید بسیاری حاضران این کنسرت این گروه تنها به اجرای آهنگ های غم انگیز خود پرداختند و آهنگ های زیر را اجرا کردند:

  1. رفت
  2. ناخدا
  3. یه لحظه نگام کن
  4. خدا
  5. دیوونه من
  6. حیف
  7. حق بده
  8. نارنجی
  9. دوره‌گرد 
  10. قصه من

در بخش هایی از این کنسرت نیز دو خواننده این گروه هر یک بخش هایی را به صورت تکخوانی اجرا کردند که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

بعد از زانکو رضا صادقی هم کنسرت گذاشت/ کنسرتی به نفع زلزله زدگان

استارت آغاز کنسرت‌ها پس از پنج ماه/ بلیط‌های500 هزار تومانی برای اولین کنسرت یک خواننده

درخواست شادش کن وسط کنسرت ماکان بند

اما از دیگر حاشیه های این کنسرت اجرا و انتخاب آهنگ های غمگین بود که چندان تماشاگران این کنسرت را به وجد نیاورد و بر همین اساس در طول این اجرا چندین بار از سوی حاضرات درخواست اجرای آهنگ های شادتر مطرح شد و حاضران سالن فریاد "شادش کن" سر دادند که البته در نهایت آهنگ های اجرایی با همان ریتم و حال و هوای قبلی اجرا شد.

بغض و گریه امیر مقاره در کنسرت ماکان بند

همچنین طی این کنسرت در دو نوبت به هنگام اجرا امیر مقاره بغض و گریه کرد که البته در این خصوص نیز با مخاطبانش صحبتی مطرح نکرد.

کنسرت امیر مقاره و ماکان بند در خوی

از دیگر حاشیه های کنسرت دیشب این گروه حضور مادری به همراه دختر کوچکش بود که از خوی در این اجرا حضور یافته بودند که این دختر 10 ساله که با اصرار برای این کنسرت آمده بود در تایم میان دو کنسرت به پشت صحنه راه پیدا کرد و در سانس بعدی امیر مقاره قول داد که وقتی اوضاع خوی عادی شود برای اجرا به این شهر خواهد رفت و هر تعداد سانس که لازم باشد بطور رایگان برای اهالی این شهر کنسرت برگزار می کند.

نکته دیگر رنگ لباس های گروه ماکان بند در اجرای شب گذشته بود که تمامی اعضای این گروه لباس های مشکی بر تن داشتند.

 

 

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید