17:01 , 1402/1/14
کد خبر: 000022683
بازدید: 1303
حکم تخلیه خانه به دست شکیرا رسید

پدر پیکه با ارسال نامه ای از شکیرا خواست تا هرچه زودتر خانه اش را تخلیه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، جنجال و حواشی جدایی پیکه از شکیرا همچنان ادامه دارد و اخبار مربوط به این زوج سابق در صدر اخبار مورد توجه هواداران فوتبال در اسپانیا و سراسر دنیا قرار گرفته است.

شکیرا روز گذشته بارسلونا را به همراه ساشا و میلان، دو فرزندش، ترک کرد. آنها سوار بر هواپیمای خصوصی در فرودگاه بارسلونا از این شهر رفتند تا دوره جدیدی از زندگی‌شان را در آمریکا آغاز کنند.

شکیرا اسپانیا را به مقصد آمریکا ترک کرد

بسیاری از رسانه‌ها از مدت‌ها قبل درباره تصمیم این خواننده معروف کلمبیایی در زمینه ترک اسپانیا و رفتن به آمریکا خبر داده بودند اما حالا لا ونگواردیا خبر داده که این اتفاق دلیل خاص و عجیبی داشته است.

بیشتر بخوانید:

آهنگ جنجالی شکیرا باعث اعتراف پیکه شد

ببینید/ حرکت غیراخلاقی شکیرا علیه مادر پیکه

این نامه شکیرا را از خانه بیرون کرد

این روزنامه اسپانیایی خبر داده که شکیرا چند روز قبل نامه‌ای از سوی پدر پیکه به عنوان مسئول رسیدگی به اموال این خانواده و شرکتی که مدیریت آن را در اختیار دارد دریافت کرده که به او هشدار داده باید این خانه را تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ تخلیه کند.

در این نامه به صراحت به این موضوع اشاره شده که این خانه که مالکیت آن در اختیار پیکه و شکیرا به صورت مشترک بود، از سپتامبر ۲۰۲۲ در بین اموال این شرکت ثبت شده و به همین دلیل باید با دستور مدیر آن تخلیه شود.

در این نامه حتی به این موضوع اشاره شده بود که اگر همسر سابق پیکه تا تاریخ ۳۰ آوریل اقدام به تخلیه این خانه نکند، باید جریمه سنگینی برای آن پرداخت کند.

این نامه ظاهرا پس از این که شکیرا از نیویورک و حضور در برنامه تلویزیونی با حضور جیمی فالن، مجری معروف، که جنجال زیادی با صحبت‌هایش به پا کرد برگشت به دست او رسیده و به نوعی انتقام از او به نظر می‌آید.

بیشتر بخوانید:

ماجرای کتک کاری مادر پیکه با شکیرا چه بود؟

چرا شکیرا جادوگر را روی بالکن خانه‌اش قرار داد؟

شکیرا در حال بررسی شکایت از Anuel AA

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید