12:43 , 1401/12/28
کد خبر: 000022134
بازدید: 1735
حقوق و دستمزد کارگران مشخص شد؟ (1402)

در جلسه شورای عالی کار، شرکای اجتماعی حضور داشتند و این جلسه از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند برگزار شد. با این حال، این جلسه بدون به دست آوردن هرگونه نتیجه‌ای به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، در جلسه شورای عالی کار، با حضور شرکای اجتماعی، از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند، در محل وزارت کار برگزار شد. حضور وزرای کار، اقتصاد و صمت و نماینده جامعه کارگری و کارفرمایان نیز در این جلسه قابل مشاهده بود. پس از پایان جلسه، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان خبرنگاران حاضر حضور یافت و درباره روند مذاکرات صحبت کرد. وی بیان کرد که در سال‌های گذشته، بحث سه جانبه با بیان دیدگاه‌های مختلف پیگیری می‌شد و امسال نیز به همین روال ادامه داده شد. اما متأسفانه، در این جلسه نیز به دلیل عدم به دست آوردن هرگونه نتیجه‌ای، آن به پایان رسید.

وی افزود: نمایندگان گروه‌های مختلف به نقطه نظرات مشترکی رسیدند. چند موضوع اختلافی وجود دارد که نیاز به کار کارشناسی بیشتر دارد. مقرر شد شرکای اجتماعی با جامعه هدف خود رایزنی کنند. پس از مشورت‌های لازم امیدواریم نتیجه نهایی حاصل شود. بنابراین جلسه بعدی به عصر یکشنبه ۲۸ اسفند موکول شد.

افزایش دستمزد 24 درصدی کارگران (حقوق و دستمزد)

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که درصد افزایش دستمزد کارگری برای سال ۱۴۰۲ بین ۲۰ تا ۲۴ درصد باشد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید