12:51 , 1403/12/27
کد خبر: 000124647
بازدید: 1181
جدال فراستی با تتلو و ساسی، کدام ابتذال برنده است؟

مسعود فراستی، در اظهار نظری جنجالی، موسیقی تتلو و ساسی مانکن را به چالش کشید و از سردرگمی خود در انتخاب مبتذل‌ترین اثر بین این دو هنرمند سخن گفت. او که پیش از این کمتر به موسیقی پاپ پرداخته بود، با این اظهار نظر، بار دیگر نام خود را در صدر اخبار فرهنگی قرار داد. این اظهار نظر فراستی، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و واکنش‌های متفاوتی را از سوی مخاطبان و فعالان حوزه موسیقی به همراه داشته است.

به گزارش ایونا نیوز  ، مسعود فراستی، منتقد سینمای ایران، در اظهارنظری جنجالی، موسیقی برخی از خوانندگان پاپ ایرانی را به چالش کشید. او در صحبت‌های خود، از ابتذال موجود در آثار تتلو و ساسی مانکن انتقاد کرد و اذعان داشت که در انتخاب مبتذل‌ترین اثر بین این دو هنرمند، دچار تردید شده‌است. اظهارات فراستی بار دیگر بحث داغ موسیقی و ابتذال در فضای مجازی را داغ کرد.

انتقادات فراستی از موسیقی پاپ

مسعود فراستی، که به صراحت لهجه و انتقادات تند خود مشهور است، این بار به سراغ موسیقی پاپ رفت و از وضعیت موجود در این عرصه انتقاد کرد. او با اشاره به آثار برخی از خوانندگان، آن‌ها را فاقد ارزش هنری دانست و از ابتذال موجود در آن‌ها انتقاد کرد. فراستی به طور خاص، به آثار تتلو و ساسی مانکن اشاره کرد و آن‌ها را نمونه‌هایی از موسیقی مبتذل در ایران دانست.

دوراهی ابتذال: تتلو یا ساسی مانکن؟

نکته جالب در صحبت‌های فراستی، تردید او در انتخاب مبتذل‌ترین اثر بین تتلو و ساسی مانکن بود. او گفت که نمی‌تواند به طور قطع بگوید کدام یک از این دو هنرمند، آثار مبتذل‌تری را ارائه می‌دهند. این اظهارنظر فراستی، با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شد. برخی با او هم‌عقیده بودند و برخی دیگر، از او به دلیل اظهاراتش انتقاد کردند.

واکنش‌ها به اظهارات فراستی

اظهارات مسعود فراستی، بار دیگر بحث داغ موسیقی و ابتذال را در فضای مجازی مطرح کرد. بسیاری از کاربران، به حمایت یا انتقاد از او پرداختند. برخی، با اشاره به سابقه انتقادی فراستی، او را فردی صریح و منتقد دانستند، در حالی که برخی دیگر، او را به جانبداری و عدم بی‌طرفی متهم کردند. با این حال، اظهارات فراستی، نشان از اهمیت موضوع موسیقی و ابتذال در جامعه ایران دارد.


نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید