09:40 , 1401/12/28
کد خبر: 000022113
بازدید: 1219
توییت رونالدو در واکنش به ضربه آزاد خارق‌العاده

رونالدو ساعاتی بعد از پایان بازی و خوشحال از پیروزی و ضربه آزاد خارق العاده با انتشار تصاویری از بازی توئیت زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان بعد از اینکه موفق شد دروازه حریف را از روی ضربه ایستگاهی باز کند از اینکه توانسته با این گل زیبا زمینه ساز برد تیمش شود ابراز خوشحالی کرد.

در دقیقه ۷۸ بازی النصر و ابها در حالی که زردپوشان با یک گل از حریف عقب افتاده بودند، یک ضربه آزاد در فاصله سی متری برای یاران رونالدو به دست آمد؛ شکی نبود که کریس پشت این توپ می‌ایستد. او با ژست همیشگی خود برای زدن ضربه آماده شد و توپ را به زیباترین شکل ممکن درست به جایی فرستاد که باید می‌فرستاد.

دروازه بان حریف چاره‌ای جز تسلیم شدن مقابل ضربه آزاد رونالدو نداشت تا این بازیکن اولین گل خود در ورزشگاه خانگی النصر را به ثمر رسانده و دیوانه وار شادی کند؛ دقایقی بعد گل دوم هم به ثمر رسید تا کریس و یارانش یک کام بک شیرین را رقم زده و صاحب سه امتیاز شوند.

رونالدو ساعاتی بعد از پایان بازی و خوشحال از پیروزی و ضربه آزاد خارق العاده با انتشار تصاویری از بازی نوشت: "برنده شدن عالی است و خیلی خوشحالم که این جا در ورزشگاه خودمان در کنار هواداران توانستیم گلزنی کنم. "

النصر در فاصله یک هفته به پایان لیگ تنها یک امتیاز کمتر از الاتحاد صدرنشین دارد و همچنان به قهرمانی امیدوار است. کریستیانو رونالدو، مهره استراتژیک زردپوشان در این مقاطع حساس به حساب می‌آید؛ او طی ۸ بازی لیگ ۹ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: ببینید/ شوک به فرهاد مجیدی در امارات!

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید