11:49 , 1402/3/4
کد خبر: 000025356
بازدید: 1360
ترکیب احتمالی سرمربی پرسپولیس مقابل هوادار

لیست احتمالی 11 نفره شاگردان گل‌محمدی مقابل تیم هوادار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، پرسپولیس هفته گذشته جشن قهرمانی خود را در لیگ برتر با برتری برابر نساجی برپا کرد و اکنون آماده هستند تا با برتری مقابل حریف مرحله نیمه‌نهایی خود بار دیگر برابر استقلال قرار گیرند. گل‌محمدی که تمام توان و تمرکز خود را برای دستیابی به قهرمانی حذفی معطوف کرده تا فصل درخشان تیمش را تکمیل کند، قصد دارد با قدرت کامل و سود بردن از نفرات اصلی تیمش، اینبار مقابل هوادار غافلگیر نشود.

به همین منظور او مطابق دیدار‌های اخیر که ترکیبی ثابت و البته برنده را برابر حریفان به میدان فرستاده، در جدال امروز نیز حاضر خواهد شد.

انتخاب اول او برای دروازه بار دیگر علیرضا بیرانوند خواهد بود. گلری که تلفیقی از مهارت و اعتمادبنفس در این فصل برای سرخپوشان بوده و با هجده کلین‌شیت سهمی بزرگ در قهرمانی تیمش ایفا کرده است. بیرانوند در اولین بازی حذفی در لحظه پنالتی‌ها مقابل ون‌پارس به کار گرفته شد و توانست توانایی خود را در مسیر صعود تیم به نمایش بگذارد. او برابر سپاهان نیز انتخاب یحیی گل‌محمدی بود و در اصفهان جشن صعود گرفت و در ادامه برابر گل‌گهر نیز علیرغم فشار عجیبی که تیمش در نیمه دوم متحمل شد، سومین برد را کسب کرد و اکنون پا به نیمه‌نهایی گذاشته است.

ترکیب خط دفاعی نیز با علی نعمتی در سمت چپ، زوج مرتضی پورعلی گنجی و گیورگی گولسیانی در قلب دفاع و دانیال اسماعیلی فر در سمت راست شکل خواهد گرفت. ترکیبی که در این فصل بهترین خط دفاعی را از آن خود کرده و البته در جام حذفی تاکنون کلین شیتی نداشته است. آن‌ها دو گل برابر ون‌پارس، یک گل برابر سپاهان و یک گل نیز مقابل گل‌گهر سیرجان دریافت کردند و باید دید برابر هوادار قادر به بسته نگه داشتن دروازه خود خواهند بود یا خیر.

خط هافبک سرخ‌ها نیز با نفرات گلزن این تیم در آخرین بازی شکل خواهد گرفت؛ میلاد سرلک زننده اولین و آخرین گل فصل پرسپولیس در پست شماره ۶ و سروش رفیعی و مهدی ترابی در کنار سعید صادقی دیگر نفرات خط میانی سرخ‌ها برابر هوادار خواهند بود.

در خط حمله نیز زوج محبوب پرسپولیسی‌ها چشم به دروازه هوادار خواهند داشت؛ وحید امیری و عیسی آل کثیر که به شناخت و هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده‌اند، بار دیگر به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس در ترکیب حاضر خواهند بود و باید دید طلسم دروازه هوادار را بعد از شکست دور برگشت خواهند شکست یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری‌ و عیسی آل‌کثیر.

بیشتر بخوانید: ستاره سابق تراکتور خداحافظی کرد

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید