16:53 , 1401/10/13
کد خبر: 000018170
بازدید: 1721
بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان و مشخصات هر یک

10 میلیون تومان پول دارید و نمی دانید چه موبایلی بخرید؟ این مطلب را تا انتها بخوانید و گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین گوشی های سامسونگ شامل تعداد زیادی از دستگاه های تلفن همراه ساخت شرکت سامسونگ می باشند که از امکانات و قابلیت های متعددی برخوردار هستند. البته در این میان بهترین مدل ها تا سقف قیمت ۱۰ میلیون تومان جزو محبوب ترین مدل ها هستند. زیرا علاوه بر کارایی مطلوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. بنابراین هر فرد با هر نوع توان مالی قادر به خرید یکی از این مدل ها می باشد. برای معرفی بهترین گوشی های برند سامسونگ که هزینه خرید آن ها از ۱۰ میلیون تومان بالاتر نیست باید موارد زیادی را مورد بررسی قرار داد. مشخصات سخت افزاری، ویژگی های نرم افزاری و نحوه عملکرد از جمله این موارد هستند.

راهنمای انتخاب ارزانترین و بهترین گوشی های سامسونگ

انتخاب بهترین گوشی های سامسونگ که در کنار ساختار فوق العاده از قیمت پایینی نیز برخوردار هستند کار چندان سختی نیست. ب پیش از انتخاب باید دانست که شرکت کره ای سامسونگ یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکت‌ها در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند است. این شرکت طیف وسیعی از دستگاه های اندروید با قیمت مناسب را طراحی و روانه بازارهای جهانی کرده است. بنابراین دست کاربران برای انتخاب مدل مناسب و دلخواه شان باز است. با این حال لازم است در زمان خرید علاوه بر قیمت مناسب دستگاه کارایی سخت افزاری و نرم افزاری آن را مد نظر قرار داد. زیرا همان طور که همه می دانند هر گوشی ارزان قیمتی صرفا بهترین نیست و هر گوشی گران قیمتی را نیز نمی توان در لیست بهترین ها قرار داد.

بیشتر بخوانید: چند ترفند موبایلی جذاب برای گوشی های اندروید

گلکسی A52 بهترین گوشی های سامسونگ ۱۰ میلیون تومانی

گلکسی A52 بدون شک یکی از بهترین گوشی های سامسونگ است که قیمت خرید آن از ۱۰ میلیون تومان پایین تر است. این مدل گوشی یکی از شیک ترین تلفن های همراهی است که شرکت سامسونگ آن را طراحی و تولید کرده است. این مدل دارای طراحی منحصر به فردی است و کار کردن با آن به هیچ عنوان دست را خسته نمی کند. همچنین نحوه قرار گیری بخش های مختلف دستگاه به گونه ای است که کاربران با تسلط و تمرکز بیشتری می توانند از آن استفاده کنند. نکته جالب درباره این مدل تلفن همراه مقاومت بالای آن در برابر نفوذ رطوبت، آب و گرد و غبار است. علاوه بر آن دستگاه دارای صفحه‌ نمایشی 6.5 اینچی Super AMOLED می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: ویژگی ها و مشخصات تلفن های همراه شیائومی با بودجه ۱۰ میلیون تومان

گوشی گلکسی A52 که جزو بهترین گوشی های سامسونگ می باشد دارای نمایشگر بی نظیر با قابلیت های بالا است. همچنین گوشی مورد نظر دارای تراشه اسنپدراگون 720 می باشد که از آن به عنوان پردازنده مرکزی استفاده می شود که از قدرت پردازش بالایی برخوردار است. دوربین های تعبیه شده در این دستگاه از عملکرد بی نظیری برخوردار هستند. همچنین دوربین فیلمبرداری دستگاه از کیفیت ۴K برخوردار بوده و دارای قابلیت ضبط تصویر با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه می باشد.

گلکسی A71 _ بهترین گوشی های سامسونگ

این مدل گوشی را بنا به دلایلی که در ادامه ذکر خواهیم کرد در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار داده اند. مهم ترین ویژگی های این دستگاه شامل نمایشگر، دوربین، سخت افزار و باتری می باشند. نمایشگر این دستگاه در اندازه 7.6 اینچی طراحی شده که در نوع خود بی نظیر و مثال زدنی است. همچنین این گوشی دارای ۴ دوربین باکیفیت و یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر است. نکته بسیار مهم در خصوص گلکسی A71 آن است که در دو نسخه فیلیپین و گلوبال طراحی و روانه بازار مصرف شده است. نسخه های ذکر شده این گوشی از جهاتی با هم متفاوت هستند. مهم ترین تفاوت آن ها در تراشه استفاده شده برای هر نسخه است. به این ترتیب که نسخه فیلیپین دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون 730G بوده و در مقابل از تراشه کوالکام اسنپدراگون 730 در نسخه گلوبال استفاده شده است.

دیگر ویژگی های گوشی گلکسی A71

پردازنده مرکزی یکی دیگر از ویژگی های گلکسی A 71 است که وجود آن باعث قرارگیری این گوش در رده بهترین گوشی های سامسونگ شده است. علاوه بر آن این مدل تلفن همراه دارای نسخه هایی با رم ۶ و ۸ می باشد در حالی که حافظه داخلی آن فقط ۱۲۸ گیگابایت است. البته این کمبود را می توان به کارت حافظه به راحتی جبران کرد و حافظه آن را در حد مطلوبی افزایش داد. لازم به ذکر است که این مدل گوشی جزو مدل های هشت هسته‌ای به شمار می آید که هسته های آن عبارتند از:

  • دو هسته 2.2 گیگاهرتزی Kryo 470 طلایی.
  • شش هسته 1.8 گیگاهرتزی Kryo 470 نقره‌ای.

پردازش گرافیکی این مدل گوشی Adreno 618 می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل گوشی می توان به نوع حافظه آن که از نوع UFS 2.1 می باشد و چهار لنز با کیفیت اشاره کرد. دوربین این گوشی که به عنوان دوربین اصلی کار گذاشته شده دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز برخوردار می باشد.

گلکسی A53 5G _ بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

گوشی گلکسی A53 5G یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ است که قیمت آن زیر ۱۰ میلیون تومان است. این مدل گوشی یک مدل میان رده به شمار آمده و از لحاظ ظاهری بسیار شیک می باشد. طراحی این گوشی به نحوی است که امکان دسترسی آسان به تمام بخش های آن وجود دارد. علاوه بر آن دستگاه دارای رتبه IP67 می باشد و از مقاومت بالایی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب برخوردار است. نکته جالب درباره این مدل گوشی یکسان بودن نمایشگر آن با مدل گلکسی A52s است. صفحه نمایش به کار گرفته شده در این مدل گوشی از کیفیت بالایی و دقت رنگ بسیار خوبی برخوردار است.

گلکسی A53 5G را به جرات می توان در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار داد زیرا علاوه بر موارد ذکر شده دارای تراشه اگزینوس 1280 است. تراشه ذکر شده دارای قدرت پردازش بالایی بوده و از آن به عنوان پردازنده مرکزی استفاده می شود. به همین دلیل گوشی مزبور در زمان اجرای برنامه های سنگین و بازی های متنوع داغ نمی کند و بدون گیر آن ها را اجرا می کند. همچنین دوربین‌های تعبیه شده در مدل گلکسی A53 دارای کیفیت مطلوبی هستند.

گوشی گلکسی A04s

این مدل گوشی یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سامسونگ است که در عین کارایی مناسب از قیمت پایینی نیز برخوردار است. در ساختار این مدل تلفن همراه از اندروید 12 به صورت پیش فرض استفاده شده است. نقطه قوت این گوشی چیپ اکسینوس 850 است که به بهترین نحو در آن مورد استفاده قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی.
  • وزن ١٩۵ گرم.
  • نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل با نرخ رفرش ٩۰ هرتزی.
  • جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD
  • دارای رم و حافظه داخلی ٣/٣٢، ۴/٣٢، ۴/۶۴ و ۴/١٢٨ گیگابایتی.
  • دوربین اصلی سه‌گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی و ماکروی ٢ مگاپیکسلی.
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی.

گلکسی M52 5G _ بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

گوشی گلکسی M52 5G از جمله بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان است که دارای وزن سبکی است. بنابراین برای افرادی که مدام در حال استفاده از گوشی همراه خود هستند مناسب است. نمایشگر این مدل گوشی 6.7 اینچی Super AMOLED Plus می باشد به همین دلیل کاربران آن را به عنوان یک گوشی با تصویر واضح و با کیفیت معرفی می کنند. علاوه بر این در بخش نمایشگر آن از قابلیت به روز رسانی 120 هرتز استفاده شده است و اجرا و تعویض برنامه ها در آن به راحتی و با سهولت هرچه تمام تر انجام می شود. این مدل گوشی سامسونگ دارای تراشه اسنپدراگون 778 است و از قابلیت اجرای برنامه های حرفه ای و سنگین برخوردار است. علاوه بر موارد ذکر شده گلکسی M52 5G دارای دوربینی بی نهایت کارآمد و با کیفیت است. فیلم های ضبط شده با این دوربین حاوی جزئی ترین موارد هستند.

گلکسی A 51 _ بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

گوشی گلکسی A51 یکی دیگر از مدل های گوشی است که در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار دارد. این مدل تلفن همراه به راحتی و خوش دستی مشهور است و کاربران اغلب آن را به خاطر وزن مناسبش خریداری می کنند. این مدل از گوشی های سامسونگ دارای صفحه‌ نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED می باشد. بنابراین به خوبی قادر است رنگ ها را تشخیص دهد و جزئیات را به شکل دقیق به نمایش بگذارد. شرکت سامسونگ در این مدل از گوشی های تولیدی خود از تراشه اگزینوس 9611 استفاده کرده است. این تراشه نیز همانند سایر تراشه های استفاده شده در مدل های دیگر سامسونگ به عنوان پردازنده مرکزی عمل می کند. به همین دلیل اجرای برنامه ها و اپلیکیشن های سنگین در این گوشی به راحتی امکان پذیر است.

دوربین‌های موجود در گوشی گلکسی A51 از عملکرد مناسبی برخوردار هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد این گوشی را جزو بهترین گوشی های سامسونگ معرفی می کنند. دوربین های این مدل گوشی علاوه بر تصویر برداری عالی در روشنایی، از قابلیت ضبط و ثبت باکیفیت تصویر در هنگام شب نیز بهره مند هستند.

گوشی گلکسی F13

گلکسی F13 نه تنها جزو بهترین گوشی های سامسونگ است بلکه در زمره اقتصادی ترین و ارزان ترین مدل های این برند نیز به شمار می آید. طرفداران اصلی این گوشی افرادی هستند که مدت های طولانی از گوشی خود استفاده می کنند و امکان شارژ مکرر دستگاه برای آنان مهیا نیست. زیرا باتری در نظر گرفته شده در این دستگاه یک باتری قوی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است. این موارد اما تمام قابلیت های مهم موجود در این دستگاه نیستند و می توان موارد متعدد دیگری را برشمرد. تراشه اکسینوس ۸۵۰ و دوربین اصلی از دیگر قابلیت های دیگر این دستگاه به شمار می آیند. دوربینی که در این دستگاه تعبیه شده یک دوربین نسبتا عریض ۵۰ مگاپیکسلی است که در نوع خود قابل ستایش است. از دیگر ویژگی های بارز این مدل گوشی عبارتند از:

  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی.
  • پشتیبانی از فناوری شارژ ١۵ واتی.
  • چیپست اکسینوس ۸۵۰.
  • مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص.
  • اثر‌انگشت.
  • اندروید ۱٢ با پوسته.One UI 4.1
  • درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD.
  • نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل.

بهترین گوشی های سامسونگ _ A33 5G گوشی

بدون شک یکی از زیباترین و ساده ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ گوشی A33 5G است. به همین دلیل آن را در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار داده اند. نکته حائز اهمیت درباره این مدل گوشی متریال به کار رفته در آن است که سازندگان آن را به صورت تمام پلاستیک تولید کرده اند. به کارگیری پلاستیک در این گوشی باعث پایین آمدن وزن آن شدن است. به همین دلیل در دست گرفتن آن بسیار راحت بوده و به هیچ عنوان انگشتان دست را اذیت نمی کند. از لحاظ مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار دستگاه در رتبه IP67 قرار دارد و این نشان دهنده مقاومت بالای آن در مواجه با این عوامل است. برای تعیین رتبه، این گوشی را مورد آزمایش قرار داده و آن را در عمق یک متری آب به مدت سی دقیقه قرار داده اند.

در کمال تعجب بعد از خارج کردن گوشی مشاهده شده که کمترین رطوبتی به درون آن نفوذ نکرده است. به همین دلیل سازندگان مصمم به معرفی این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ هستند. از دیگر ویژگی های هیجان انگیز این مدل گوشی نمایشگر آن است که در اندازه 6.4 اینچی Super AMOLED تعبیه شده است. علاوه بر آن به روز رسانی دستگاه 90 هرتز در نظر گرفته شده تا امکان استفاده آسان و به روز رسانی های مداوم برای کاربران فراهم شود. صفحه نمایش دستگاه دارای روشنایی و وضوح بالا می باشد که از نرمی و روانی بی نظیری برخوردار است. همچنین می بتوان از این دستگاه در زیر نور آفتاب استفاده کرد بدون آنکه صفحه نمایش آن دچار تیرگی شود.

از دیگر ویژگی های بارز گوشی A33 5G

ویژگی مهم دیگر این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ پردازنده مرکزی آن است. پردازنده مرکزی در اصل تراشه اگزینوس 1280 است که در دستگاه تعبیه شده است. با توجه به قیمت پایین این دستگاه می توان پردازشگر آن را در حد عالی توصیف کرد. همچنین کاربران این مدل گوشی می توانند به راحتی برنامه ها و بازی های دلخواه خود را در گوشی نصب کنند و از آن ها استفاده کنند. بخش حائز اهمیت دیگری که در رابطه با این گوشی وجود دارد

دوربین‌های آن است. دوربین های نصب شده بر روی این گوشی از قابلیت کار در روشنایی و تاریکی برخوردار هستند. بنابراین افراد می توانند خاطره انگیزترین لحظات زندگی خود، دوستان و بستگان را با آن ضبط کنید.

گلکسی A52s 5G _ بهترین گوشی های سامسونگ

اگر به دنبال محکم ترین و بادوام ترین گوشی در میان بهترین گوشی های سامسونگ هستید. می توانیم مدل گلکسی A52s 5G را به شما معرفی کنیم. طراحی زیبا و منحصر به فرد به همراه مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار قطعا شما را برای خرید آن وسوسه می کند. از دیگر ویژگی های مثبت این گوشی امکان دسترسی آسان به نرم افزار های ان است. زیرا ساختار نرم افزاری آن به نحوی طراحی شده که مبتدی ترین افراد به راحتی به برنامه های آن دسترسی پیدا می کنند. این مدل از بهترین محصولات شرکت سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED است که تصویر را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارد. همچنین نمایشگر این دستگاه از قابلیت به روز رسانی 120 هرتز برخوردار است. این قابلیت باعث سهولت در جابجایی برنامه ها در این دستگاه شده است.

ویژگی جالب دیگری که می توان برای این گوشی عنوان کرد تراشه اسنپدراگون 778 است که از آن به عنوان پردازنده مرکزی استفاده می شود. به همین دلیل به جرات می توان این مدل دستگاه را یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ معرفی کرد. علاوه بر آن گوشی گلکسی A52s 5G به راحتی داغ نمی کند و چندین ساعت بدون گرم شدن باتری کار می کند. دوربین‌ها نیز یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی به شمار می آیند. زیرا از کیفیت بی نهایت مطلوبی برخوردار هستند.

گوشی موبایل Galaxy A01 Core

تلفن هوشمند Galaxy A01 Core یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ است از از قیمت بسیار پایینی برخوردار است. این گوشی از محبوبیت خاصی در میان کاربران تلفن های همراه برخوردار است. زیرا با وجود قیمت پایین دارای امکانات و قابلیت های متعدد و بسیاری است. این مدل گوشی دارای طراحی ساده می باشد. به همین دلیل کار کردن با آن بسیار راحت است و حتی کودکان و سالمندان نیز می توانند کارکردن با آن را یاد بگیرند. برخی از مهم ترین ویژگی های بارز این گوشی عبارتند از:

  • نمایشگر 5.3 اینچ.
  • دوربین اصلی 8 مگاپیکسل.
  • باتری سه هزار میلی‌آمپر ساعتی.
  • حسگر اثر انگشت.

سخن پایانی

برخی از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت ۱۰ میلیون به پایین را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. با این حال مدل های دیگری نیز وجود دارند که از سقف قیمتی ذکر شده پایین تر هستند اما به دلیل عدم کارایی مناسب نامی از آن ها در این مقاله برده نشد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید