16:59 , 1401/11/3
کد خبر: 000019143
بازدید: 1757
بررسی و معرفی بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی جدید و قدیمی

اگر به دنبال عاشقانه ترین فیلم های ایرانی میگردید این مطلب میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

یکی از روش های شناخته شده و محبوب برای پر کردن اوقات فراغت در روزهای تعطیل همیشه تماشای فیلم ها و سریال های جذاب ایرانی و خارجی در کنار خانواده بوده است، این نوع از فیلم و سریال ها در ژانرهای مختلفی توسط کارگردانان و بازیگران برجسته تولید می شوند و همچنین از سری ژانرهای محبوب بین بینندگان می توان به فیلم هایی که حاوی محتوای درونی عاشقانه هستند، اشاره کرد، در این نوع از فیلم ها که با ژانر عاشقانه تولید شده اند، احساسات بینندگان عجین می شود و هنگام تماشای فیلم و سریال های عاشقانه احساسات او نیز منقلب می شود. در طول تاریخ ایران فیلم و سریال های عاشقانه مختلفی را طراحی و تولید کرده است، که حتی برخی از آن ها در جشنواره های بین المللی جوایز نفیسی دریافت کرده اند، سینمای ایران امروز در خاورمیانه حرف اول را می زند و علت این مسئله محتوای درونی متفاوت فیلم های عاشقانه ایرانی می باشد. اگر دوست دارید، با بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی تولید شده از گذشته تاکنون آشنا شوید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های سال 2022 از نگاه کاربران (ایرانی و خارجی)

فیلم محبوب و عاشقانه شبی که ماه کامل شد

این فیلم در ژانر عاشقانه یکی از بهترین های سینمای ایران است، که بازیگران اصلی این فیلم که نقش یک زوج را بازی می کنند، خانوم الناز شاکردوست و اقای هوتن شکیبا می باشد. داستان این فیلم در مورد یک دختر ایرانی است، که به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد شریک زندگی خود با یکی از افراد اصلی گروه تروریستی خارجی یعنی عبدالحمید ریگی ازدواج می کند و آن ها پس از ازدواج از ایران خارج می شوند و همچنین اتفاقات گوناگونی در کشور دیگر برای آن ها به وجود آمده و در انتها سرنوشت تلخی در انتظار دختر ایرانی سریال می باشد. این فیلم عاشقانه جذاب در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است و توسط یکی از کارگردانان برجسته ایرانی تولید شده و حتی در جشنواره‌ های مختلف ایرانی نامزد دریافت بسیاری از جوایز نفیس بوده است، چون ژانر عاشقانه متفاوتی را برای بینندگان خود به نمایش گذاشته و همچنین این فیلم عاشقانه خاص ۱۴۰ دقیقه و به صورت یک قسمتی است و به راحتی می توانید آن را مشاهده کنید و همچنین طبق آخرین بررسی های به عمل آمده و داده های آماری کسب شده این سریال رضایت ۹۷ درصد از بینندگان خود را جذب کرده است و داستان یک عاشق واقعی و همچنین پر از فراز و نشیب را به نمایش گذاشته و حتی تصویر برداری و صدا برداری این فیلم به صورت کاملا ماهرانه ای انجام شده است، که در زمان خود مورد تحسین منتقدان خارجی نیز قرار گرفت. این فیلم عاشقانه ایرانی تمامی آن چیزی را که شما از یک فیلم عاشقانه ایرانی خاص و با محتوای درونی قوی انتظار دارید، را دارا می باشد. یکی از پیشنهادهای اصلی ما به شما در زمینه ژانر عاشقانه تماشای این فیلم خاص و محبوب می باشد.

فیلم جذاب و فوق العاده عاشقانه آتابای

حتما نام آقای هادی حجازی فر را که یکی از اسطوره های سینمای ایران است، را شنیده اید، در این فیلم عاشقانه آقای حجازی فر نقش اصلی را بر عهده دارند و همچنین با لهجه مادری و شیرین ترکی نقش خود را ایفا می کنند و جریان فیلم در کنار دریاچه ارومیه و یکی از روستای های اطراف رقم می خورد و در ادامه آقای حجازی فر عاشق زنی می شود، که نقش آن را خانوم سحر دولتشاهی ایفا کرده و در جریان این عشق ابتدا لجبازی های گوناگونی به وجود می آید و در انتها باعث تشکیل یک عشق واقعی و سوز آور می شود. این فیلم به کارگردانی بازیگر محبوب و شناخته شده ایرانی خانوم نیکی کریمی تولید شده است و همچنین در جریان فیلم برخی از بازیگران اصلی و حتی فرعی با لهجه شیرین ترکی حرف می زنند و در نسخه های اصلی منتشر شده از این فیلم ترجمه هر یک از جمله های ترکی نیز نیز نوشته شده است، تا بیننده بیشتر با جریان فیلم آشنا شود و تا انتها نهایت لذت را ببرد. همچنین این فیلم ۱۰۶ دقیقه می باشد و به شما پیشنهاد می کنیم، حتما یک بار آن را مشاهده کنید، قطعا برای بار دوم نیز آن را خواهید دید، چون فضای این فیلم سینمایی و نقش آفرینی بازیگران متفاوت می باشد. این فیلم از بهترین های تولید شده در سال ۱۴۰۰ می باشد و در بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی شرکت کرده است و مجموعا در تمامی این جشنواره های خارجی و ایرانی نامزد دریافت ۱۷ جایزه شد، که در انتها ۵ جایزه به او تعلق گرفت، فیلم هایی از این جنس که تجملات کمتری در آن ها وجود دارد، واقعیت انگاری بیشتری دارند و همچنین معمولا این نوع از سبک ها توسط کارگردانان حرفه ای تولید می شوند، این فیلم عاشقانه را به راحتی از منابع مختلف و قانونی می توانید دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید. همچنین مجموعه امتیاز دریافتی فیلم آتابای در بین بینندگان و منتقدان ۷.۸ از ۱۰ می باشد، که امتیاز قابل توجه و کاملا معقولی است. محتوای درونی فیلم کامل قوی و همچنین هدف دار می باشد.

بیشتر بخوانید: 11 فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم مشهور دل شکسته

به هر ایرانی که به دیدن فیلم های عاشقانه علاقه دارد، این فیلم قطعا توصیه می شود. این فیلم عاشقانه تولید سال ۱۳۸۶ می باشد، اما جلوه های تصویر برداری و همچنین کیفیت آن در حد فیلم های سال ۱۳۹۰ است. فیلم دل شکسته یکی از شاهکارهای بازیگر معروف آقای شهاب حسینی می باشد، که در طول فیلم نقش یک پسر مذهبی را ایفا می کند، که پایبند دین و دستورات آن می باشد، که وارد محیط دانشگاه می شود و یک دختر لجباز و به روز قصد اذیت او را دارد، که مدام درگیری های مختلف و عاشقانه ای بین این دو نفر صورت می گیرد. خانوم بیتا بادران نقش این دختر لجباز را که در فیلم نام او نفس است، را ایفا می کند و امیر علی یا همان آقای شهاب حسینی به همراه مادر خود زندگی می کند و پس از جریانات مختلف نفس یا همان خانوم بادران عاشق امیر علی می شود و چون خانواده او سبک زندگی متفاوتی دارند، مانع این ازدواج شده و با مشکلات گوناگونی مواجه می شوند، ولی در انتهای این فیلم عشق آن ها به فرجام می رسد. این اثر یکی از شاهکارهای سینمای ایران است، که امتیازهای بالایی را از جانب بینندگان جلب کرده و همچنین ژانر آن از نوع عاشقانه و غمگین می باشد و مدت زمان فیلم دل شکسته از ابتدا تا انتها ۱۱۰ دقیقه است، که زمان کاملا معقول و قابل توجهی می باشد. 

فیلم بین المللی خاص سلام بمبئی

این فیلم به قدری عاشقانه و طنز است، که در سال اولی که منتشر شد، در پرده سینما هزاران نفر هر روز صف می کشیدند، تا آن را ببینند و علت این مسئله ژانر کاملا خاص و همچنین محیط متفاوت این سریال بود. در این فیلم عاشقانه ستاره همیشگی سینمای ایران آقای محمدرضا گلزار حضور دارند و همچنین جریان فیلم همان طور که از اسم آن پیدا است، در کشور هندوستان اتفاق می افتد و آقای گلزار به همراه یکی از دوستان ایرانی خود در این کشور مشغول به تحصیل در رشته پزشکی هستند و ابتدا بر اثر یک لجبازی با یک دختر هندی ثروتمند آشنا می شوند و به مرور زمان این عشق پررنگ تر می شود، نکته قابل توجه در این فیلم تفاوت فرهنگی بین دو کشور است، که باعث متفاوت شدن آن نسبت به دیگر نمونه ها شده و همچنین در سراسر فیلم بین این دو عاشق حتی جدایی نیز انفاق می افتد، ولی در انتها عشق آن ها ابدی و همیشگی می شود و بازیگران اصلی آن به قدری واقعی نقش خود را ایفا کرده اند، که حس واقعیت را کاملا به بیننده القا می کنند. این فیلم بین المللی نه تنها در ایران بلکه در هندوستان نیز محبوب و شناخته شده می باشد. اگر به دنبال یک اثر خاص و طنر هستید، فیلم سلام بمبئی بهترین گزینه برای شما است و همچنین این فیلم عاشقانه در سال ۱۳۹۶ تولید و پس از یک سال از پرده سینما خارج شد. در سراسر فیلم تصویر برداری با دقت تمام و به صورت حرفه ای انجام شده است، که این نوع از تصویر برداری به شما کمک می کند، بیشتر در جریان واقعی فیلم قرار بگیرید و بتوانید سرانجام آن را حدس بزنید. همچنین تولید کنندگان این فیلم را به دو زبان مختلف ایرانی و هندی ترجمه کرده اند، تا بینندگان هنگام مشاهده آن دچار مشکل نشوند. مدت زمانی که شما برای فیلم سلام بمبئی باید اختصاص دهید، ۹۰ دقیقه می باشد و در یک روز تعطیل و همچنین در تایم خالی و اوقات فراغت خود به راحتی می توانید آن را مشاهده کنید. امتیازی که بینندگان و همچنین منتقدان برای این فیلم به سبک نوین در نظر گرفته اند، ۶.۵ از ۱۰ می باشد. سوپر استار ایرانی آقای گلزار با نقش آفرینی در این فیلم حتی در عرصه بین المللی نیز معروف شد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

فیلم جدید عاشقانه دوئت

این فیلم در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است و در آن زن و مردی که سال های بسیار قبل در دانشگاه عاشق یکدیگر شده اند، به دست تقدیر دوباره در کنار یکدیگر قرار می گیرند و ماجراها و حوادث گوناگونی در انتظار آن ها می باشد. در این فیلم عاشقانه شما سبک خاصی را مشاهده می کنید، که کمتر کارگردان و نویسنده ای به آن توجه کرده و همچنین مدت زمان لازم برای تماشای این فیلم فقط ۹۹ دقیقه می باشد و بازیگران محبوب و سوپر استار ایرانی نیز در آن وجود دارند، که با توجه به این که در حوزه کاری خود بهترین هستند، بهترین نقش را از خود ایفا کرده اند. فیلم عاشقانه دوئت برخلاف باورهای عمومی حتی امتیاز بسیار بالاتری را از دیگر سریال های شناخته شده در ژانر عاشقانه دریافت کرده است و علت این مسئله چینش بازیگران به طور دقیق و محتوای متفاوت در نظر گرفته شده می باشد. این فیلم طوری طراحی و ساخته شده است، که به راحتی شما می توانید متوجه جریان ها و حوادث ایجاد شده شوید.

فیلم قدیمی و پربیننده عاشقانه غریبانه

فیلم های عاشقانه ای که قبل از سال ۱۳۸۰ تولید شده اند، رنگ و بوی متفاوت تری دارند و علت این مسئله نقش آفرینی بازیگران قدیمی و پرتجربه ایرانی نظیر آقای ابولفضل پورعرب می باشد، این سریال در سال ۱۳۷۶ تولید و سپس منتشر شد و همچنین داستان عاشقانه و غریبانه یک زوج را به تصویر می کشد، که بر اثر یک تصادف عجیب و خاص ایجاد می شود، که در جریان این تصادف آقای بزرگ یا همان اقای ابولفضل پورعرب داستان عاشقانه ای را رقم می زند، در این فیلم شما شاهد صحنه های عاشقانه خاص و بسیار واقعی هستید و با توجه به امکانات حدود ۲۵ سال پیش واقعا یک شاهکار و اثر بی نظیر است. همچنین در ادامه داستان های پر از رمز و راز مختلفی به وجود می آید، این فیلم واقعا ارزش بارها تماشا کردن را دارد و حتی پس از گذشت سال های طولانی باز هم جزء بهترین ها می باشد. تصویر برداری، فوکوس روی بازیگران در زمان مناسب و تسلط آن ها بر روی متن و جملات واقعا ایده آل و خارق العاده می باشد.

فیلم عاشقانه و پربیننده رویای خیس

این فیلم توسط یکی از بهترین کارگردانان ایرانی خانوم پوران درخشنده ساخته شده است و در آن زوج هنری محبوبی حضور دارند، که با نقش آفرینی در فیلم های متفاوتی میزان محبوبیت بسیار بالایی را کسب کرده اند. در این فیلم داستان عاشقانه بین دو بازیگر خانوم افسانه پاکرو و اقای محمدرضا غفاری رخ می دهد و در جریان فیلم اتفاقات گوناگونی نیز رخ می دهد، که به میزان جذابیت آن اضافه می کند. این فیلم داستان عشقی در سنین بسیار کم است، که پس از اطلاع خانواده ها با مشکلات و اختلافات گوناگونی مواجه می شوند و اجازه این ازدواج به آن ها داده نمی شود و این دو زوج بسیار جوان سعی می کنند، در برابر این مخالفت مقاومت کرده و در نهایت این عاشقی پر از جنجال پایان تلخی را برای آن ها رقم می زند. محتوای درونی و کیفیت کلی فیلم در مقایسه با سایر نمونه های تولید شده در سال ۱۳۸۰ بسیار متفاوت و خاص می باشد و همچنین محصول در سال ۱۳۸۴ تولید شده است و در آن زمان و همچنین در حال حال حاضر امتیازهای بسیار بالایی را از جانب بینندگان خود کسب کرده است، که در نوع خود بی نظیر می باشد. این فیلم ۱۰۷ دقیقه می باشد و محتوای آن واقعا احساسات شما را برانگیخته خواهد کرد. چون کارگردان آن یکی از بهترین های سینمای ایران خانوم پوران درخشنده است.

فیلم ایرانی و قدیمی آواز قو

در دهه ۷۰ فیلم های گوناگونی تولید و در اختیار بینندگان قرار گرفت، که هم اکنون نیز محتوای آن ها برای بینندگان جذاب و خاص می باشد. این فیلم عاشقانه در اواخر دهه ۷۰ یعنی سال ۱۳۷۹ تولید شده است و مدت زمان لازم برای مشاهده آن فقط ۸۷ دقیقه است و شما به راحتی در کمتر از دو ساعت می توانید اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن پر کنید و از تماشای این فیلم قدیمی و خاص لذت ببرید. کارگردان این اثر هنری آقای سعید اسدی است، که از بهترین کارگردانان دهه ۷۰ است و آقای بهرام رادان بازیگر اصلی این فیلم است، که نقش زوج هنری او را خانوم ساره آرین ایفا می کند. در این فیلم آقای رادان بسیار معروف و حتی مشهور شده اند و حتی برخی این فیلم هنری را نقطه آغاز محبوبیت آقای رادان می دانند، داستان این فیلم عاشقانه که ترکیبی از ژانر غمگین نیز است، درباره زوج جوانی می باشد، که خانواده آن ها به هیچ عنوان به ازدواج آن ها راضی نیستند و در انتها این زوج عاشق تنها راه نجات عشق ابدی خود را در خارج شدن از کشور می دانند و در این جریان اتفاقات گوناگونی به وجود می آید و حتی فیلم حالت رمانتیک به خود می گیرد و همچنین در جشنواره های گوناگون آن دوره شرکت کرده و بسیاری از جوایز مختلف را کسب کرده است، این فیلم در آن زمان به قدری درخشان و پر هیاهو بود، که برخی از بازیگران و کارگردانان به دنبال تقلید از محتوای درونی این فیلم نمونه های مشابه بسیار زیادی را در سال های آتی تولید کردند. این فیلم عاشقانه برای کسانی که به دنبال سبک قدیمی از یک عشق جاودان پر از چالش هستند، واقعا توصیه می شود.

فیلم بسیار جذاب نیمه شب اتفاق افتاد

این فیلم یکی از محتواهای سینمایی تولید شده در سال ۱۳۹۴ می باشد، که آقای حامد بهداد در آن نقش آفرینی کرده است و همچنین مدت زمان کافی برای تماشای این فیلم تا انتها فقط ۱۰۱ دقیقه می باشد و کارگردان این اثر هنری خانوم تینا پاکروان می باشد و میانگین امتیازهای دریافتی از بینندگان و کارشناسان این اثر هنری ۶.۲ از ۱۰ می باشد. در این فیلم یک عشق متفاوت بین یک خانوم میانسال و آقای جوان را مشاهده می کنید، که آغاز این عشق آن جایی است، که آقای حامد بهداد به عنوان آقای جوان عاشق در یک مراسم عروسی که مشغول به خوانندگی است، خانوم میانسالی را که در آن تالار آشپز است، را مشاهده می کند و به مرور زمان عشق او نسبت به این خانوم میانسال که نقش آن را خانوم رویا نونهالی ایفا می کند، واقعی تر می شود و در نهایت این عشق نامتعارف و خارج از عرف جامعه باعث پدیدار شدن اتفاقات گوناگونی شده و همچنین در آن زمان نیز مورد انتقاد برخی از منتقدان صدا و سیما قرار گرفت و حتی در سبک خود کاملا خاص و متفاوت می باشد.

فیلم عاشقانه رمانتیک شام آخر

برخلاف باورهای عمومی فیلم های عاشقانه قدیمی که خصوصا در سال ۱۳۸۰ تولید شده اند، به قدری محتوای متفاوت و سبک گوناگونی دارند، که در نوع خود بسیار بی نظیر می باشند، این فیلم به کارگردانی آقای فریدون جیرانی ساخته شده است و همچنین آقای محمدرضا گلزار و خانوم هانیه توسلی در آن نقش آفرینی می کنند. در این فیلم که به نسبت فیلم های دهه ۱۳۸۰ سبک متفاوتی دارد، شما داستان یک فرد عاشق را مشاهده می کنید، که عشق او کاملا یک طرفه است و طرف دوم از آن خبری ندارد و در انتها متوجه می شود، فردی که او عاشق آن است، به کس دیگری علاقه مند است و کارگردان برای این که فیلم را جذاب تر و مهیج تر کند، یک انتقام خانوادگی را در فیلم مطرح می کند و در انتها این عشق یک طرفه پایان تلخی دارد، که شما متوجه آن می شوید. این فیلم ۹۶ دقیقه است و منتقدان فیلم و سریال ایرانی در دهه ۱۳۸۰ بسیار آن را تحسین کردند و همچنین می توان این فیلم عاشقانه را نقطه آغاز محبوبیت آقای محمدرضا گلزار و خانوم هانیه توسلی دانست. تماشای این فیلم برای دوستداران سبک عاشقانه و متفاوت یک ضرورت می باشد. این فیلم حتی در زمان خود مورد توجه منتقدان خارجی نیز قرار گرقت و سبک متفاوت آن باعث شد، تعداد بیننده بیشتری را به سمت خود جذب کند و به همین علت انتخاب بینندگان هوشمند در حوزه فیلم عاشقانه این محصول ایرانی و قدیمی می باشد.

فیلم سینمایی عاشقانه ایرانی رگ خواب

این فیلم واقعا یک اثر هنری شاهکار در زمینه ژانر عاشقانه می باشد و از سری تولیدات سینمای ایران در سال ۱۳۹۴ است و همچنین کارگردان آن آقای حمید نعمت الله می باشد و شما در آن سبک متفاوتی از عشق را مشاهده می کنید. در این فیلم مینا یا همان خانوم لیلا حاتمی به تازگی از همسر خود جدا شده است و به دنبال استقلال مالی می باشد و در این بین او دنبال کار می گردد و سرانجام در یک رستوران برای خود کار پیدا می کند و در جریان فیلم صاحب رستوران یا همان کوروش توجه ویژه ای به او دارد و در این مسیر به او بسیار کمک می کند و در نهایت مینا رفته رفته عشق عمیقی به او پیدا می کند و داستان متفاوت عاشقی خود را رقم می زنند و در نهایت عشق آن ها نیز به فرجام می رسد. این فیلم نیز سبک متفاوت و کاملا خارق العاده مخصوص به خود را دارد، که در نوع خود بی نظیر می باشد. این محصول توسط آقای حمید نعمت الله تولید شده است و شما می توانید به راحتی آن را مشاهده کنید و تماشای این سریال فقط چند ساعت از وقت شما را می گیرد و همچنین این فیلم و بازیگران او نامزد دریافت بسیاری از جشنواره های داخلی بودند، که بسیاری از جوایز اصلی را دریافت کرده اند. اگر به دنبال مشاهده فیلمی با سبک متفاوت از عاشقی هستید، فیلم عاشقانه رگ خواب را در اوقات فراغت و تایم خالی خود حتما مشاهده کنید.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید