09:52 , 1401/12/25
کد خبر: 000021973
بازدید: 1300
برای ثبت نام سهام عدالت به کجا باید مراجعه کرد؟

ثبت نام برای دریافت سهام عدالت در حال حاضر متوقف است و در شرایط فعلی مراجعه به مراکزی مانند دفاتر پیشخوان در انجام این ثبت نام بی فایده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، واریز سود سهام عدالت باعث شده عده ای که برای دریافت این سهام در گذشته اقدام نکرده اند حال بیش از قبل به دنبال ثبت نام برای دریافت سهام عدالت باشند.

در این زمینه مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زرند براین نکته تاکید کرده که در حال حاضر ثبت نامی برای سهام عدالت صورت نمی گیرد و اخباری که در این زمینه منتشر می شود صحت نداشته و در حال حاضر نیازی نیست مردم برای ثبت نام به دفاتر پیشخوان دولت یا جای دیگری مراجعه کنند.

حمیده صادقی زرندی همچنین تاکید کرد: ثبت نام در سامانه سجام به منزله ثبت نام برای سهام عدالت نیست و تنها با این کار افراد برای دریافت کد بورسی نام نویسی می کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از رقم دستمزد ۱۴۰۲ کارگران

ورود این خودروها به کیش ممنوع/ مقررات سخت جزیره برای مسافران نوروزی

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زرند تاکید کرد: بهتر است مردم اخبار مربوط به سهام عدالت را از سامانه ها و کانال های معتبر دریافت کنند و تحت تاثیر شایعات نباشند.

وی در عین حال به سامانه متوفیان نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه در حال حاضر بسته است و انتقال سهام به ورثه آنها نیز به احتمال زیاد در آینده نزدیک و به صورت الکترونیکی انجام می شود.

صادقی در پایان یادآور شد: سهامداران سال‌های ۹۲ و۹۳ (کارگران فصلی) باید منتظر دستورالعمل دولت باشند. واریز قطعی سود سهام  هم اواخر اسفندماه سال جاری و فرودین ماه سال آینده خواهد بود.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید