12:11 , 1401/6/5
کد خبر: 000014989
بازدید: 2643
بازیگران سریال پدر گواردیولا و عوامل آن

سریال پدر گواردیولا، یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی است که بازیگرانی مطرح و محبوب سینمای ایران در آن به نقش آفرینی پرداخته اند.

 به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سریال پدر گواردیولا به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در ژانر معمایی، اجتماعی و درام ساخته شده است. نکته قابل توجه در ارتباط با این سریال این است که با وجود اینکه به طور رسمی منتشر نشده اما حواشی متعددی را به همراه داشته است. 

بازیگران سریال پدرگواردیولا

سعید نعمت الله نویسنده و کارگردان و جواد نوروزبیگی تهیه کننده سریال پدرگواردیولا هستند. از دیگر عوامل سریال پدرگواردیولا می توان به بازیگرانی همچون مهران مدیری، مهران غفوریان، حمید فرخ نژاد، امیر مهدی ژوله و هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، آرش عدل پرور (آرش AP) به همراه ستاره اسکندری، نرگس محمدی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری،سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت اله اشاره کرد.

بازیگران سریال پدر گواردیولا و عوامل آن

مهران مدیری در سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری، مجری، بازیگر ایرانی است. این بازیگر معروف از آغاز فعالیت خود در عرصه هنر تا به امروز توانست 10 بار برنده جایز حافظ شود. همچنین نام مهران مدیری در میان افراد قدرتمند سال 2009 نیز آورده شده است. از دیگر فعالیت های مهران مدیری می توان به خوانندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اشاره کرد. از پرمخاطب ترین فیلم های مهران مدیری می توان به مجموعه تلویزیونی شب های برره اشاره کرد. همچنین این بازیگر در سریال پدر گواردیولا نیز به نقش آفرینی پرداخته است. با توجه به اینکه جزئیاتی از سریال پدر گواردیولا منتشر نشده اما تصور بر این است که مهران مدیری نقش اول سریال پدر گواردیولا باشد.

بازیگران سریال پدر گواردیولا و عوامل آن

حمید فرخ نژاد در سریال پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که در سریال پدر گواردیولا بازی کرده است. حمید فرخ نژاد جزو چهره های مطرح سینمای ایران است که عمده محبوبیت او برای نقش آفرینی در فیلم های سینمایی گشت ارشاد و خوب، بد، جلف است.

بیشتر بخوانید: 

زمان پخش سریال پدر گواردیولا و تیزر آن

لوکیشن سریال پدر گواردیولا

آرش عدل پرور (آرش AP) در سریال پدر گواردیولا

 آرش عدل پرور با نام هنری آرش AP نیز از جمله هنرمندانی است که در سریال پدر گواردیولا به نقش آفرینی پرداخته است. گفتنی است آرش عدل پرور خواننده ایرانی بوده و همکاری در سریال پدر گواردیولا نخستین تجربه بازیگری او در شبکه نمایش خانگی است. 

بازیگران سریال پدر گواردیولا و عوامل آن

بیشتر بخوانید: موضوع و داستان سریال پدر گواردیولا

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید