09:50 , 1401/11/1
کد خبر: 000019011
بازدید: 1223
اعتراض باشگاه یوونتوس از کسر ۱۵ امتیاز

باشگاه یووه معتقد است یک بی عدالتی آشکار در حق میلیون‌ها هوادار صورت گرفته و همچنین این اطمینان رادادند که اتفاق یاد شده در مراحل بعدی قضاوت، جبران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، وکلای باشگاه یوونتوس رای اخیر دادگاه استیناف فدرال در خصوص تخلف این باشگاه در اعلام سود‌های سرمایه که به کسر ۱۵ امتیاز منجر شده را ناعدالتی آشکار دانستند. مائوریتزیو بلاکوسا، داوید سانجیورجیو و نیکولا آپا طی واکنشی سریع بعد از اعلام حکم سنگین یاد شده به عنوان وکلای باشگاه یوونتوس، اعتراض خود را اعلام کردند.

در متن بیانیه آن‌ها آمده است: ما معتقدیم که این یک بی عدالتی آشکار در حق میلیون‌ها هوادار یوونتوس است. همچنین این اطمینان را می‌دهیم که اتفاق یاد شده در مراحل بعدی قضاوت، جبران خواهد شد. ما منتظریم تا دلایل ارائه شده درخواست تجدید نظر را به دقت مطالعه کنیم. در عین حال تاکید می‌کنیم که باشگاه یوونتوس و مدیرانش نسبت به نقض قانون عدالت ورزشی اذعان می‌کنند. 

در این بیانیه همچنین اعلام شده که باشگاه یوونتوس ضمن انتظار برای انتشار دلایلی که منجر به صدور این حکم شده، از هم اکنون درخواست تجدید صادر کرده است.

دادگاه استیناف فدرال در حالی تخلف یووه را قطعی و این باشگاه را با جریمه ۱۵ امتیازی نقره داغ کرد که بیانکونری قبلا از این اتهام تبرئه شده بود. با این وجود و طبق جریمه‌ای که اعمال شده، یووه تا رده دهم سری A سقوط خواهد کرد تا عملا شانسی برای قهرمانی لیگ و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید