16:58 , 1401/8/28
کد خبر: 000016636
بازدید: 2835

صحبت های نماینده ایذه درباره مادر کیان پیرفلک؛

اظهارات مادر کیان درباره شهید بودن فرزندش/ عصبانی بودم

نماینده مردم ایذه به ارائه توضیحاتی درباره حاشیه های ایجاد شده از طریق صحبت های مادر کیان پیرفلک پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا؛ این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هنوز به صورت حضوری دیداری با این خانواده نداشته اظهار کرد: در دیداری که فرماندار و معاون سیاسی استاندار با این خانواده داشته اند مادر کیان هم در کلیپی تاکید کرده که پیج اینستاگرامش دست خودش نبوده و عده ای در این زمینه شیطنت کرده اند.

عبدالله ایزدپناه همچنین عنوان کرد: مادر این کودک این را نیز عنوان کرده که فرزندش را شهید می داند و در کنار نظام است و اگر هم صحبت و نقدی داشته بر اثر عصبانیت بوده است.

این نماینده در عین حال از دیدارش با خانواده دیگر شهدای شهرش خبر داده و اینگونه عنوان می کند که در حال حرکت برای شرکت در مراسم تشییع یکی از این شهداست.

وی درباره نحوه دیدار با خانواده این شهدا نیز چنین اظهار کرد که تمام این افراد را به فرمانداری آورده اند و وی آنجا با آنها دیدار داشته و به آنها تسلیت گفته و این خانواده ها در صحبت های خود بابت این نکته اظهار نگرانی کرده اند که مبادا فرزندانشان توسط اراذل و اوباش مورد تیراندازی قرار گرفته باشند.

ایزدپناه در عین حال گفت: روز چهارشنبه اتفاقات تلخی در ایذه رخ داده که در آن هفت نفر شهید و 10 نفر زخمی شده اند. اکنون منطقه آرام است، هرچند شب گذشته تحرکاتی صورت گرفت و در برخی کوچه های شهر صدای تیراندازی نیز شنیده شد. اکنون شکر خدا شرایط آرام است و تنها در برخی موارد در برخی کوچه ها صدای تیراندازی ها یا شعارهایی نامفهوم شنیده می شود اما دشمن تلاش دارد اوضاع را ناآرام جلوه دهد.

 

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید