17:09 , 1401/11/4
کد خبر: 000019203
بازدید: 1294
آیا مردان هم یائسه می شوند؟

بدن مردان عجیب است و می تواند کارهای حیرت انگیزی را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار سلامت ایونا، براساس بررسی ها بدن مردها می تواند کارهای عجیبی کند، از ترشح شیر تا پریود مردانه.

پریود مردانه چیست؟

یک عارضه هورمونی که تا حدودی شبیه سندروم پیش از قاعدگی محسوب می شود. در این حالت مردها هم پریود می شوند.

بعد از خواندن این مطلب دیگر مثل سابق به مردها نگاه نمی کنید؛

مرد شدن یکی از شگفت انگیز ترین کارهایی است که مردها می توانند انجام دهند. از نظر بیولوژیکی همه مردها یک زمانی زن بودند. یک ژنتیک مشترک بین زن ها و مردها وجود دارد که این هورمون جنسی است که چارچوب رشدمان را تغییر می دهد.

وسواس جنسی چیست؟ و راه های درمان آن

وقتی یک جنین در رحم مادر تشکیل می شود از ابتدا هم هورمون مردانه دارد هم زنانه اما مادامی که این هورمون ها افزایش پیدا نکرده باشند فرقی بین جنین دختر و پسر وجود ندارد.

همه جنین ها دختر هستند

همه جنین ها بدون تستوسترون دختر هستند. از شواهدی که بر این ادعا موجود است نوک پستان آنهاست. آیا تا بحال این سوال برایتان به وجود آمده که چرا مردها پستان دارند؟

عوارض زیاد ارضا شدن مردان

براساس یافته های علمی نوک سینه ها در جنین زودتر تشکیل می شود و سپس به دلیل تستوسترون بیشتر مردها توانایی تولید شیر را ندارند در صورتی که زنان این توانایی را دارند.

نوک سینه در مردان به چه دلیل است؟

نتیجه می گیریم که هورمون ها همان چیزی است که باعث می شود نوک سینه در مردان جنبه تزئینی داشته باشد.

راههای طبیعی برگشت واژن به حالت اولیه بعد از زایمان

یکی دیگر از عجایب جنین پسرها پدیده نعوظ است که بر اساس تکنولوژی پیشرفته وقوع چنین پدیده ای از 16 هفتگی دوران تکوینی جنین کشف شده است.

لس آنجلس تایمز در گزاشی می گوید: برخی از دانشمندان بر این باورند که جنین 12 هفته ای هم میتواند نعوظ یا شق شدگی آلت جنسی را به عنوان راهی برای حفظ اکسیژن در بافت آلت تجربه کند که این امر در واقع مفید است.

جایگزینی اسپرم

از دیگر توانایی مردان جایگزینی اسپرم است بدین معنا که؛ «آلت تناسلی مرد این توانایی را دارد که اسپرمش را با اسپرم سایر مردها جایگزین کند».

البته این فرضیه هنوز ثابت نشده اما آزمایشات و مطالعات در این خصوص این ایده را فراهم کرده است. برخی از متخصصان اورولوژیست این تئوری را غیر قابل باور می دانند و معتقدند این فرضیه کم و بیش شدنی است.

چند ترفند برای طولانی‌تر شدن رابطه جنسی

اگر هورمون تستوسترون در بدن مرد افت کند تغییرات زیادی رخ خواهد داد همانند اختلال نعوظ، افزایش وزن، افزایش چربی بدن، کمبود انرژی، مشکل در تمرکز و حتی افسردگی بنابراین چنین نتیجه گیری می شود؛ مردهایی که تستوسترون شان زیاد است خشن و رفتارهای تند و تهاجمی دارند.

آیا مردان هم یائسه می شوند؟ فرق یائسگی زنان و مردان

یائسگی پدیده ای است که مختص زنان است اما شاید باور نکنید مردان هم یائسه یا آندرپوز می شوند و در 50 سالگی به بعد یائسه می شوند. فرق یائسگی مردان با زنان در این است؛ یائسگی نتیجه تغییرات در مقدار هورمون های تولید شده زنان است. اما بدن مردها از تولید هورمون غافل نمی شود.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید