11:38 , 1401/12/27
کد خبر: 000022060
بازدید: 1233
آمار نگران کننده تصادفات سفرهای نوروزی

بنابر اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، تا کنون ۱۲۵ هموطن در تصادفات سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، رئیس مرکز کنترل و اطلاعات ترافیک راه‌ها، سرهنگ احمد شیرانی، اعلام کرد که سفرهای نوروزی در مقایسه با سال قبل، ۱۲ درصد افزایش داشته است و بیشترین تعداد خودروهای خارج از شهر در ایام نوروز از استان‌های تهران و البرز با ۲۵۰ هزار خودرو ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین مقصد خودروهای استان تهران و البرز به سمت استان‌های قم, قزوین, مازندران, مرکزی و اصفهان بوده است. همچنین بیشترین ورود و انباشت خودرو به استان مازندران با ۴۴ هزار وسیله نقلیه ثبت شده است.

شیرانی یادآور شد: بعد از مازندران بیشترین ورود خودرو به استان‌های گیلان، مرکزی و همدان بوده است و در ۳ روز ابتدایی طرح نوروزی ۱۱۱ فقره تصادف فوتی ثبت شده است که ۱۲۵ هموطن طی این تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

شیرانی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۷۱ تصادف جرحی ثبت شده است که ۲ هزار و ۸۹۵ نفر در این تصادفات مجروح شده‌اند، گفت: آمار تصادفات بسیار نگران‌کننده است و باید به عنوان هشدار و زنگ خطری برای رانندگان در سفرهای نوروزی باشد.

بیشترین تصادفات فوتی در کدام استان هاست؟

با توجه به اینکه بیشترین وقوع تصادفات فوتی در جاده‌های استان‌های خراسان رضوی، تهران، فارس، کرمان و اصفهان بوده است، وی خاطرنشان کرد: کمترین وقوع تصادفات در جاده‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان بوده است.

بیشتر بخوانید: 

هرمزگان لرزید

جزییات بمب گذاری خودرویی در خیابان بهشتی تهران

زلزله 7.1 ریشتری در نیوزلند/ پیشگویی های زمین لرزه شدید واقعی بود؟

ماجرای کشف اجساد در ارتفاعات زردکوه

ماجرای خودکشی بازداشتی زندان ایلام چه بود؟

 
 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید