10:22 , 1401/10/22
کد خبر: 000018618
بازدید: 1617
آدم ربایی میلیاردی در ناف تهران/ دوربین همه چیز را لو داد

پسر جوان برای اینکه ره صد ساله را یک شبه طی کند دست به آدم ربایی میلیاردی در تهران زد. غافل از اینکه دوربین مدار بسته بیمارستان همه چیز را ضبط کرده است.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، پسر جوان که عمویش را برای درمان به بیمارستان آورده بود وقتی برای آوردن لباس از بیمارستان خارج می شود چند مرد ناشناس راهش را سد می کنند.

بیشتر بخوانید: تعطیلی تهران شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی 1401/ پایتخت تعطیل شد!

پسر تاجر دزدیده شد/ درخواست 4 میلیارد پول برای آزادی

 پسر جوان که سهراب نام داشت توسط مردان ناشناس ربوده می شود. آدم ربایان با پدر سهراب تماس میگیرند و درخواست 4 میلیارد تومان پول نقد داشتند. اما پدر سهراب به آنها می گوید که نمی تواند این مقدار پول را در مدت زمان کم آماده کند.

بیشتر بخوانید: مدارس تهران و کرج تعطیل شد/ شنبه 24 دی ماه 1401

طی توافقی که انجام می دهند قرار بر این می شود که پدر سهراب مبلغ 200 میلیون تومان را به حساب آدم ربایان واریز می کند و مابقی پول را در روزهای آتی برای آنها واریز کند.

سهراب زنده است یا مرده؟

پدر سهراب که می ترسید بعد از واریز کردن 4 میلیارد تومان، آدم ربایان سهراب را به قتل برسانند بعد از چند روز به پلیس خبر دزدی پسرش را به پلیس می گوید.

بعد از این گزارش با دستور بازپرس محمدمهدی برائه، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند.

تماس با گروگان گیرها برای آزادی پسر تاجر

در نخستین بررسی های انجام شده از پدر سهراب خواسته شد تا در تماس با گروگان گیرها از آنها بخواهد که با پسرش صحبت کند تا مطمئن شوند که سهراب 23 ساله در قید حیات است.

بیشتر بخوانید: دزد مسلح در رستوران به هلاکت رسید

در ادامه بررسی های انجام شده از فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته بیمارستان شماره پلاک خودرو متهمان بدست آمد. از طرفی دیگر شماره حسابی که پدر سهراب برای آنها پول واریز کرده بود نیز بررسی شد.

محل اختفای متهمان پیدا شد

در ادامه بررسی های میدانی محل اختفای آدم ربایان پیدا می شود. کارآگاهان وارد عمل شده و گروگانگیرها را که 4 نفر بودند دستگیر کرده و سهراب را که در اتاقی در یک باغ زندانی شده بود آزاد کردند.

آدم ربا آشنا از آب درآمد

طراحی این آدم ربایی توسط یکی از بستگان سهربا انجام شده بود. وی که خود را جوانی بلند پرواز معرفی کرده بود در اعترافات خود گفت که از وضعیت مالی پدر سهراب آگاه بوده است. او هم برای اینکه ره صد ساله را یک شبه طی کند دست به آدم ربایی می زند و با کمک دوستانش این کار را انجام می دهد.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار داده شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید