بانک مرکزی اعلام کرد که از اول بهمن ماه سال جاری، صدور دسته چک جدید فقط برای متقاضیانی امکانپذیر است که کد پستی و کد ملی آنها با اطلاعات موجود در سامانه ملی املاک و اسکان مطابقت داشته باشد. این اقدام با هدف شفافیت بیشتر در خدمات بانکی و همچنین تطبیق اطلاعات مشتریان با قوانین موجود انجام میشود. به همین دلیل، از تمامی مشتریان بانک سپه درخواست میشود تا اطلاعات خود را در سامانه ملی املاک و اسکان به روزرسانی کنند تا از هرگونه اختلال در خدمات بانکی جلوگیری شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از مهر نیوز , بنابر اعلام معاونت نظامهای پرداخت و فناوریهای نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، امکان صدور دسته چک از ابتدای بهمن ماه سال جاری منوط به تطابق کد پستی و کد ملی مشتریان شبکه بانکی با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان است و این تغییرات با هدف شفافیت بیشتر در فرایندهای بانکی و تطبیق اطلاعات مشتریان با قوانین موجود انجام میشود.
مشتریان محترم بانک سپه اطلاعات خود را در سامانه ملی املاک و اسکان به نشانی www.amlak.mrud.ir بررسی و در صورت لزوم، اصلاح کنند تا از بروز هرگونه اختلال در خدمات بانکی پیشگیری شود.
از اول بهمن ماه، یک تغییر مهم در روند صدور دسته چک ایجاد شده است. همه افرادی که قصد دریافت دسته چک جدید را دارند، باید اطمینان حاصل کنند که اطلاعات شناسنامهای و آدرس آنها در سامانه ملی املاک و اسکان به درستی ثبت شده باشد. این اقدام با هدف شفافسازی اطلاعات مالی و مبارزه با فرار مالیاتی انجام میشود. بنابراین، اگر میخواهید از هرگونه مشکل در دریافت دسته چک جلوگیری کنید، بهتر است هرچه سریعتر به سامانه املاک و اسکان مراجعه کرده و اطلاعات خود را بروزرسانی کنید.
نظر شما
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید