13:54 , 1402/7/17
کد خبر: 000034425
بازدید: 1195
بورس صعودی شد

امروز، شاخص کل بورس از روند نزولی روز گذشته خارج شده و بیش از ۴۵۰۰ واحد به سمت بالا پیشرفت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، در تاریخ ۱۷ مهرماه، شاخص کل بورس با افزایش ۴۴۷۰ واحدی به بیش از دو میلیون و پنج واحد رسید. این شاخص با معیار هم وزن، افت ۲۲۵۶ واحد نسبت به روز قبل را نشان داد و به رقم ۶۸۰ هزار و ۹۸۶ واحد دست پیدا کرد. در این روز، در بازار سرمایه کلیه‌ی انتقالات با بیش از ۳۲۷ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال انجام شد.

نمادهای بازار سرمایه اعم از فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی پارس تاثیر بسزایی بر روند رشدی شاخص کل بورس داشتند و تمامی آنها به جز پتروشیمی پارس افزایش قیمت داشتند.

در بازار فرابورس نیز، شاخص کل با کاهش ۳۳ واحدی نسبت به روز گذشته و روی ۲۴ هزار و ۹۹۱ واحد متوقف شد. در این بازار، بیش از ۱۸۷ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۲۱۲۸ هزار میلیارد تومان انجام شد.

نمادهای تاثیرگذارترین در بازار فرابورس امروز شامل بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان، ایران خودرو دیزل، پویازرکان آق‌دره و گروه انتخاب الکترونیک آرمان بودند. بیشترین نمادها به جز بیمه پاسارگاد و گروه انتخاب الکترونیک آرمان افزایش قیمت را نشان دادند.

منبع: ایسنا

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید